Doğum gününde ne yapabilirim

+ Yorum Gönder
Aşk Sevgi ve Aşk Doktoru Bölümünden Doğum gününde ne yapabilirim ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    banukrc
    Yeni Üye
    Reklam

    Doğum gününde ne yapabilirim

    Reklam



    Doğum gününde ne yapabilirim

    Forum Alev
    merhaba arkadaşlar benim sizden bi ricam olacak, sevgilimin doğum günü ve ben ona bi cafe kiralayıp süpriz yapmak istiyorum dev bi ekranda hiç beklemediği bi anda bi slayt gösterisi var aklımda arkadaşları falan toplarım v.s yalnız benim bide istediğim geçici değilde kalıcı bişey daha olması onun yanında yardım edin fikirlerinizi sunun bana lütfen :o:o:(



  2. 2
    Hasan
    Özel Üye

    --->: doğum gününde ne yapabilirimmm :(:(:(:(

    Reklam



    merhaba arkadaşlar benim sizden bi ricam olacak, sevgilimin doğum günü ve ben ona bi cafe kiralayıp süpriz yapmak istiyorum dev bi ekranda hiç beklemediği bi anda bi slayt gösterisi var aklımda arkadaşları falan toplarım v.s yalnız benim bide istediğim geçici değilde kalıcı bişey daha olması onun yanında yardım edin fikirlerinizi sunun bana lütfen :o:o:(
    bu yapmak istediğin şey fazlası ile gösterişli zaten.

    kalıcı bir şeyler istiyorsan'da onunla kalıcı ol yeter. kalıcı ol demekten kastım bu zamanda ilişkiler su gibi akıp gidici.







  3. 3
    banukrc
    Yeni Üye
    çok şükür bizim ilişkimizin temeli sağlam atılmış bi ilişki ama gerçekten bi kaç bişey daha olsunki unutmasın hiç istiyorum...







+ Yorum Gönder
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi