Youtebe'de Sorun var

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Yudumla ve Bizden Duyurular Bölümünden Youtebe'de Sorun var ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    d3monkazama
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: YouTube'ye nooldu???neden açılmıyo?

    Reklam



    ben bunu denedim ama yinede sonuç hüsran
    açılmıyor
    başka yolu yokmu bu işin.....
    ForumAlev --->: YouTube'ye nooldu???neden açılmıyo?

  2. 14
    wody
    Emekli
    arkadaşlar bide bu yol var

    1) Bağlantı ayarlarından internete bağlı olduğunuz bağlantıya sağ tıklayıp Properties ve ya Özellikler bölümünden Internet Ayarları (TCP/IP) ayarlarına girelim.

    2) Devamında resimde görüldüğü gibi dns alan bölümüne 4.2.2.1 ile 4.2.2.5 iplerini giriyoruz. OK deyip çıktığımızda siteye ulaşabiliriz.







  3. 15
    levent2
    Yeni Üye
    selam arkadaslar youtubeyi suan agri eleskirt tek izliye bişliyor neden sorarsaniz cünkü botan adli eleskrtli arkadasmiz taranfindan engelemistir hadi eyvallah







  4. 16
    xxilkerxx
    Yeni Üye
    you tube 17 ocak 2008 tarihiyle saat 12.45 saatinde mahkeme kararıyla kapanmıştır.

  5. 17
    P®ens
    !! Cümle Mühendisi !!
    Alıntı d3monkazama Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bunu denedim ama yinede sonuç hüsran
    açılmıo
    başka yolu yokmu bu işin.....
    Sen bunu grcekten yaptınsa acılmama gibi bi ihtimal söz konusu değil

    Yalnız şu var ki bunu yaptıktan sonra internet explorerdan yapıyorsan eğer internet exploreri kapatıp acman gerekiyor.



    Alıntı suikastci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Saol prens yaptımda açamıyorum çünkü Adobe flash player istiyo install yapıorum ama firefoxa yüklenmiyo ne yapmalıyım Try again felan çıkıoo nasıl olucak yardım edermisin??

    Proxyleri girmeden önce flash playeri yükle daha sonra proxyleri gir ve youtubeye giriş ya.



  6. 18
    katırcı
    Emekli
    yha bende olmadı yüklenmedi yaptım hepsini yükledim yani ama yoq acılmıyo

  7. 19
    *sisi*
    Üye
    anti-ban programı yüklemeyi denediniz mi?

  8. 20
    tilbenaz
    Üye
    en iyisi bizler pek uğraşmayalım arkadaşım haklısınn belkide açılacak biraz sabredelimm dimi ama :D:)

  9. 21
    tilbenaz
    Üye

    --->: YouTube'ye nooldu???neden açılmıyo?

    Reklam



    Alıntı **İnSpEcToR** Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yasaklamışlar ise vardır bir nedeni en iyisi ben kurcalamıyayım :p

    Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir.
    T.C. Ankara 12. Sulh Ceza Mahkemesi 17/01/2008 Tarih ve 2008/55 nolu kararı gereği bu siteye erişim engellenmiştir.
    Access to this web site has been suspended in accordance with decision no: 2008/55 of T.R. Ankara 12th Criminal Court of Peace.
    yani en iyisi bu ama sizlerin kararı

  10. 22
    mustafajx
    Yeni Üye
    firefox kullanıcıları PhProxy - InBasic adlı eklentiyi kurarak youtube yasaklarını delebilir....

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi