Appcompat.txt hatası!!! kimse çözemedi çözerim diyorsan gel!!!

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Donanım ve Donanım Sorunlarınız Bölümünden Appcompat.txt hatası!!! kimse çözemedi çözerim diyorsan gel!!! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    *ft*
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: appcompat.txt hatası!!! kimse çözemedi çözerim diyorsan gel!!!

    Reklam



    Arkadas Hasan Senin Verdiqini İndir Dim yüqlenmiorr.... Gerek Yoq Dio PC
    ForumAlev --->: appcompat.txt hatası!!! kimse çözemedi çözerim diyorsan gel!!!

  2. 14
    Bera
    Üye
    Bu Hata Genelde Oyunlar Yüzünden Çıkıyor Hatayı Gidermek İçin Directx dosyalrını Netten İndirmeniz Gerek ("d3dx9_40.dll" - "X3DAudio.dll") ve Bunları System32nin İçine Atın SAnırım Sorununuz Çözülmüş Olacak







  3. 15
    aytac0632
    Yeni Üye
    arkadaşlar ben bilgisayarımı kaç defa format attım fakat her atışımdan sonra bilgisayarda yok birdefasında nero veya sonraki formatımda aradan zaman gecince msn veya daha sonraki formatlardan biraz zaman gecince bir programdan başlayarak devamlı olarak appcompat hatası veriyor bunun ne sasser virüs ne pack 2 veya 3 le alakası yok bence çünkü hepsini denedim farklı virüs programlarıda denedim yine olmadı artık her 5 ayda bir bilgisayara format atmak zorunda kalıyorum şuana kadar araştırdığım kadarıylada forum sitelerinden de bu konuyla ilgili tam bir cözümde bulamadım sorunu kökten cözecek arkadaşlara şimdiden teşekkür eder bizleride aydınlatırsa sevinirim







  4. 16
    radyofon
    Yeni Üye
    Arkadaşım appcompat.txt hataları genelde codec veya msn' den kaynaklanan hatalar olabiliyor. KLM codec, msn plus gibi programlar kullanıyorsan ilk önce bunları kaldırmanı öneririm. Bir de Nero olabilir. Kolay gelsin.

  5. 17
    by_EreN
    Yeni Üye
    Çözdüm Çözdüm Çözdüm....

    etmediğim küfür denemediğim yol kalmadı yazılımsal olarak ama kurtulamadım formatmı alasını attım gittim yeni harddisc aldım yine olmadı internete giriyorum hata oyuna giriyorum hata aniden pc kapanıyo illallah etti sonunda aklıma bişey geldi daha doğrusu elime bi ram geçti 256 lık bi ram vardı kıyıda köşede çıkarttım pcnin üzerindeki 512 yi 256 taktım şu ana kadar en ufak bir problemle karşılaşmadım herşey 10 numara ram çalışıyor görünüyodu ama bi bozukluk vardı demekki 1gb ram almak şart oldu ama sorunun kaynağını bulduğuma sevindim sorunu çözemeyen arkadaşlar yeni ram takmayı yada bu sorunu çıkarmayan ram takmayı deneyebilirler bende sonuç olumlu şimdi rahatım.

  6. 18
    coll28
    Yeni Üye
    Arkadaşlar ben buldum eğer pc nizde dirext 9 yoksa dirext 9 u yükleyin eğer olmassa 10 u yükleyin hata giderilir

  7. 19
    tubur
    Yeni Üye
    arkadaşlar benim fujitsu siemens laptop ım var power manager diye bir program var wirelessin çalışması için yükleniyo. daha 2 gün önce format atıldı ilk gün çalışıyordu power manager ama şuan appcombat hatası veriyor. sizce neden?

  8. 20
    Ziyaretçi
    arkadaşlar bende nerdeyse 1 yıldır bu sorunla uğraştım nerdeyse kafayı yiyecektim doğru dürüst ne oyun oynayabiliyordum nede bişey yapabiliyordum sonunda çözümü buldum C:yerel disk te WİNDOWS\system32 dosyasının içine iki tane dosya atmanız gerekiyor d3dx9_40.dll dosyası ve x3daudio.dll dosyası bu dosyaları isterseniz tek tek google dan aratın isterseniz directx9 u indirip kurun sorun böylece çözüldü denedi.

  9. 21
    Ziyaretçi

    Cevap: --->: appcompat.txt hatası!!! kimse çözemedi çözerim diyorsan gel!!!

    Reklam



    arkadaşlar bu hatayı bende almaya başladım daha önce yoktu core 2 dou işlemci vardı core 2 quad 4 çekirdek işlemci taktım ve bu hatayla karşılaştım odinmultidownloader la flash atarken almaya basladım işlemciyi tekrardan değiştirdim geri düzeldi işlemciden kaynaklanıyor bence ama çok ilginc geldi bana sizede gelecektir :)))

  10. 22
    Ziyaretçi
    ARKADAŞLAR 2 SEBEPTEN DOLAYI OLUR BU SORUN 1.Sİ VİRÜS GİRMİŞTİR FORMAT AT BİLGİSAYARA OLMADI İŞLEMCİDEN KAYNAKLANIYOR BİLGİSAYARIN İŞLEMCİSİNİ DEĞİŞTİR BAŞKADA HİÇBİR ÇÖZÜMÜ YOK BOŞA UĞRAŞMAYIN ARKADAŞLAR BEN BİLGİSAYARCI OLARAK GÜNLERDİR UGRAŞTIM SORUNU BU ŞEKİLDE HALLETTİM SAÇMA GELECEK AMA BİR DENEYİN DERİM FORMATTA İŞE YARAMIYORSA İŞLEMCİYİ DEĞİŞTİRİN..... :d

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
appcompat.txt hatası çözümü,  appcompat.txt hatası,  appcompat txt hatası çözümü,  appcompat.txt,  appcompat.txt indir
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi