Onboard ekran kartı driveri arıyom

Konu Kapatılmıştır
Donanım ve Donanım Sorunlarınız Bölümünden Onboard ekran kartı driveri arıyom ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    bymillenium
    Yeni Üye
    Reklam

    Onboard ekran kartı driveri arıyom

    Reklam



    Onboard ekran kartı driveri arıyom

    Forum Alev
    format attım pc e ama ekran donuk driver cd sini pc açmıyor kuramıyorum onboard ekran kartı driveri arıyom acillllllllll



  2. 2
    ridakiled
    Emekli

    Re: driver

    Reklam



    ekran kartının markası ne







  3. 3
    _Garez_
    Usta Üye
    Anakartın ismi ne kardeşim söyle drivere bulalım.







  4. 4
    ahmet
    Üye
    anakart ismini versen tam süper olacak

  5. 5
    bymillenium
    Yeni Üye
    AMD Sempron 2400+ ONBOARD HEr şeyi onboard bu bilgisayarın..

  6. 6
    Poseidon
    Üye
    Alıntı bymillenium Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AMD Sempron 2400+ ONBOARD HEr şeyi onboard bu bilgisayarın..

    Kardeş İşlemciyi yazmışsın ama işlemcinin driveri değil anakartın ne marka oldugunu yazarsan daha iyi olur...Kutu üzerinde seri nosu falan var ise burda ver ve sana daha iyi bir şekilde yardım gelecektir .......


  7. 7
    bymillenium
    Yeni Üye
    ACPI Tek işlemcili bilgisayar

    ACPI tek işlemcili bilgisayar

    SIS PCI anakartta bu yazıyor yada nereden bakmam gerekiyor özelliklerine acil yardım pls

    SIS PCI anakartta bu yazıyor yada nereden bakmam gerekiyor özelliklerine acil yardım pls.....

  8. 8
    patiko
    Yeni Üye
    ya kardesin ben kendı pc min ana kart ismi ve modelini bilmiyom vede bızım bılgısayara ayit cd kayıp ve ses ve ekran kart var ama tanıtılmamıs ve bunun için ne yapacam acilllll

  9. 9
    KemaL1985
    Yeni Üye
    Pakito Eğer Bilgisayar hakkında bilgi sahibi isen Everest Ultimate die bir Program var. Onu Arattın internetten Her yerde var indir kur Sonra makinenin bütün özelliklerini oradan görebilirsin Ekran kartının markası ana kartın markası hepsini oradan görebilirsin.

  10. 10
    baypasa
    Üye
    bak arkadasımm kasanın ıcınıı acc anakartındaa dıger yasılardann daha buyuk yasılmış yazı vardırr onu oku yeter sana bişi sorucam anakarttını bılmeyen bırıı formatı nasıl atabıliyor ne bilimm

Konu Kapatılmıştır
on board ekran kartı driver indir
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi