Pc oyunlarda donuyor

+ Yorum Gönder
Donanım ve Donanım Sorunlarınız Bölümünden Pc oyunlarda donuyor ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    crazyboys93
    Yeni Üye
    Reklam

    Pc oyunlarda donuyor

    Reklam



    Pc oyunlarda donuyor

    Forum Alev
    Arkadaşlar ben 15 gün önce yeni pc topladım.pc'de oyunları çok iyi grafiklerde hiç kasmadan oynayabiliyorum.Ama 15 dk sonra pc kitleniyo hıç birşey çalışmıyo.driverları yeni güncelledim olmadı.parçalarda ısınmada yok.kaç kere format attım gene aynı sorun.Garantiye götürdüm bütün parçaların sağlam dediler.Sizce sorun ne ? ayrıca bu kitlenme yeni oyunlarda oluyo.counter oynarken bole bı sorun olmuyo.ama pes 2010 oynarken veya flatout 2 oynarken oluyo.aynı oyunları baskasında denedık onlarda bısı olmadı....... sorun ney sızce ?



  2. 2
    computer
    Özel Üye

    --->: pc oyunlarda donuyor

    Reklam



    Tamamen kitlenmesi tam olarak sorunu çözüyor gibilerinden.

    Ancak oyundan çıktığında kitlenmiş hali devam ediyormu. ?







  3. 3
    crazyboys93
    Yeni Üye
    kitlendiğinde kalvye felan hepsi kitleniyo hiçbirşey çalışmıyo ancak reset atıyorum duzeliyo.oyuna tekrar gırıyorum gene aynı sorun.







  4. 4
    computer
    Özel Üye
    İşletim sistemi'ni yüklediğin CD veya DVD deki bilgiler bozuk,eksik veya çalışmıyor olabilir.. Teknik servise siz yinede götürün veya farklı bir teknik servise götürüp sorun yine aynı cevabı alırsanız farklı bir işletim sistemi CD veya DVD 'si ile kurulum yapmayı deneyin.

    Çünkü bilgisayarın yanında olmadığımızdan tam sorunu bulamayız..

    15 Gün önce toplandığına göre donanımlardada bir uyumsuzluk olabilir donanım listeni buraya bir yazabilirsen sevinirim ;)

  5. 5
    crazyboys93
    Yeni Üye
    Amd phenom 2,8 ghz 4 çekirdek işlemci
    gıgabyte marka Amd uyumlu c785g+sb710 ddr3 1666 mhz hdmı\vga ANAKART
    ZOTAC Nvidia synergy gddr3 1gb 256 bit dx10 erkan kartı
    kıngston 2 gb ddr3 1333 mhz tek modul ram
    Cooler Master marka 460w Midt ATX Kasa

  6. 6
    computer
    Özel Üye
    Sorun görünmüyor yinede sen bir farklı servise götür. Aynı cevabı alırsan ayrı bir CD veya DVD 'den işletim sistemi yükle.

    Kolay Gelsin ;)

  7. 7
    crazyboys93
    Yeni Üye
    yardımın için saol tmm götürürüm.

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi