Sistem Geri Yükleme Sorunu

Konu Kapatılmıştır
Donanım ve Donanım Sorunlarınız Bölümünden Sistem Geri Yükleme Sorunu ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    tyrogue
    Yeni Üye
    Reklam

    Sistem Geri Yükleme Sorunu

    Reklam



    Sistem Geri Yükleme Sorunu

    Forum Alev
    Ya benim pc geçenlerde süreli bi virüs girdi yani 1 gün sonra kendiliğinden silinen bi virüs 1 gün geçti ve virüs silindi ancak virüs girdiğinde sistem geri yükelemeyi kullanamıyodum ve virüs gitti hala kullanamıyorum sistem geri yükleme sanki silinmiş gibi duruyo yani simgesi bile değişmiş beyaz bi simgesi var sistem geri yüklemeye tıkladığımda hiçbişey olmuyo bi hata mesajı falan da çıkmıyo lütfen yardımlarınızı bekliyorum.her türlü öneriye açığım...
    LÜTFEN YARDIMM!!!



  2. 2
    tyrogue
    Yeni Üye

    --->: Sistem Geri Yükleme Sorunu

    Reklam



    ya yardım edecek kimse yokmu







  3. 3
    Hasan
    Özel Üye
    Ard Arda Mesaj Atarak Yardım Alamazsınız.

    Sabır Etmeyi Deneyin , Unutmayın Kimse Robot Değildir.

    Konuya Hakim Arkadaşlar Konuyu Gördüğünde Gerekli Yardımları Size Sağlayacaktır.







  4. 4
    tyrogue
    Yeni Üye
    yahu ardı ardına mı attım 1 gün sonra mesj attım ayrıca ben kimsenin ilgilendiğini sanmıyorum eğer ilgileniyosanız en azından bunu yazabilirsiniz araştırıyorum bir kaç gün içinde sorunu çözücez falan diyebilirsiniz ben nerden bilicem hiç kimse mesaj atmayınca herhalde umursamdanız zannettim.

  5. 5
    Bera
    Üye
    Bu Durumda Yapmanız gereken windows Cd Sini Takarsınız Onarmayı Denersiniz Dosyalarınız Yenilenmiş Olur Yanlışlıkla Format Atmyınız.

  6. 6
    tyrogue
    Yeni Üye
    eee nasıl olcuak yani CD yi soktum diyelim ne yapıcam nasıl onarıcam biraz daha geniş anlatırsak çok güzel olucak teşekkürler

  7. 7
    Hasan
    Özel Üye
    Dersimize başlıyoruz.İlk önce bunu nasıl açacağız.

    Daha sonra karşımıza gelen ekran da iki seçenek var 1. Sistem geri yükle 2. Geri yükleme Noktası oluştur..



    Buradan önceden bir "geri yükleme noktası oluşturmadıysanız" ilk önce bunu bilgisayarınız normal iken yapalım.

    Yaparak "Geri yükleme noktamızı oluşturuyoruz.

    Bunu yaptıktan sonra bilgisayarımız bir kaç gün içinde anormal şekilde hatalar vermeye başladı.O zaman şunu yapıyoruz.

    Bunları yaptıktan sonra bilgisayırımız kapanacak ve yeniden başlayacak. Yeniden açıldıktan sonra bilgisayarımız seçtiğimiz "tarih ve saate" geri yüklenmiş olacaktır.


  8. 8
    tyrogue
    Yeni Üye
    abi benim sorunum şu sistem geri yükleme hiç açılmıyor hani simgeye tıklarsın hata mesajı verir veya program açıldığı halde çalışmaz ama bu öle değil yani tıklıyorum hiç bişey açılmıyor yoksa ben de biliyorum bu gösterdiğin şeyleri eğer sistem geri yükelem silinmişse biz onu tekrar nasıl yükkelriz onu söyleyebilirmisiniz bari yani bu tarz zor bi durumum olmasa size söylemezdim kendim hallederdim zor durumda olduğum için buraya başvurdum yardım için eğer edebilirseniz memnun olucam ama yardım edin lütfen sanki ben salakmışım gibi sistem geri yüklemenin nasıl yapılacağını resimlerle anlatmayın.

  9. 9
    Hasan
    Özel Üye
    lütfen sanki ben salakmışım gibi sistem geri yüklemenin nasıl yapılacağını resimlerle anlatmayın
    bu dediğinden sonra sana yardım edilemez.

    sen sorununu anlatmayı bilmiyorsan ve yardımcı olmaya çalışanlara bu tarz bir cümle kurabiliyorsan , bilgisayardan anlayan birini çağır o yapsın.

    yada format at düzelir.

Konu Kapatılmıştır
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi