Arkadaşlarr cokk acill ses drıveri lazım

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Donanım ve Driver İstekleriniz Bölümünden Arkadaşlarr cokk acill ses drıveri lazım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    ekolayzer33
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: arkadaşlarr cokk acill ses drıveri lazım

    Reklam



    arkadaşlar şu linkden sorunsuzca indirip kurabilirsiniz.test edildi onaylandı..

    http://rapidshare.com/files/12994339...river.zip.html
    ForumAlev --->: arkadaşlarr cokk acill ses drıveri lazım

  2. 14
    SorgusuZ
    Yeni Üye
    ;)indiriyom inş. olur







  3. 15
    ejdererkan
    Yeni Üye
    Öncelikle Herkese slm... Anakartım MSI P4M890/900M2 ... Vista için sata driveri lazım... İşletim sistemim çöktü Yendinede eskisi gibi vistak urcam pc.. eskiedn görüyordu.. şimdi tam kutuyorum SATA harddiskimi görmüyor.. satayı tanıtmam lazımmı anakarata SATA driveri lazım VİSTA için.. şimdidedn teşekkürler.....







  4. 16
    caretta
    Yeni Üye
    crativ sb0680 ses kartı driveri lazım

  5. 17
    sinemacrazy
    Usta Üye
    crativ sb0680 ses kartı driveri lazım
    Buyrun.

    http://www.1driver.org/driver/?downl...Blaster+SB0680

  6. 18
    hanzo03
    Yeni Üye
    yhaa kardeşim allah rızası için bi yardım aygıt yöneticisine giriom PCI Driver diyo birde ses yok bence ses aygıtının driveri ama bulamıom :S P4M890/900M2 Chipset Based Designed for intel Core tm 2, Pentium D/4 and Celeron D Processors modelli allah rızası için yardım...

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi