Can t create D3D device - please , check direct x or display card driver hatası çözümü

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Donanım ve Ekran Kartı Bölümünden Can t create D3D device - please , check direct x or display card driver hatası çözümü ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    emrahreis
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: can t create D3D device - please , check direct x or display card driver hatası çözümü

    Reklam



    OF HERYERDE ARIYOM YİNE BULAMADIM YAKLAŞIK 1 AYDAN BERİ BİLGİSAYARI AÇMIYORUM OYUN AÇILMIYOR OYUNLARI BOŞVER DİYELİM KNİGHT ONLİNE AÇILMIYOR DELİ OLUYORUM LÜTFEN BİR ÇÖZÜM VERİNDE BENDE YAPAYIM :s
    ForumAlev --->: can t create D3D device - please , check direct x or display card driver hatası çözümü

  2. 14
    asas0291
    Yeni Üye
    ben batuhan can t create D3D device - please , check direct x or display card driver hatası çözümü yazın googleye indirme net diye site çıkcak tıklayın ordan iniyo simdi ben indirdin veua www.asus.com.tr ile olur o







  3. 15
    asas0291
    Yeni Üye
    beyler benimkide olmadı nasıl yapcaz bunu ya delircam fare yi kırdım sınırden :(







  4. 16
    tutu1212
    Yeni Üye
    birisi yardım etsin beeeeee oyunlar yüklenmiyo bana

  5. 17
    Small_Devil
    Özel Üye
    Alıntı tutu1212 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birisi yardım etsin beeeeee oyunlar yüklenmiyo bana
    Kardeş sorunun nedir açıkça belirtir misin? Bu tür yazılar gereksiz msj sayılır...

  6. 18
    PoHH
    Yeni Üye
    ARKADASLAR BEN VGA.DLL INDIRDIM YINE OLMADI EKRAN KARTIM YOQ NASIL OLACAK NE OLUR SOLERYIN YA... Benım Bole Ben Ne Yı Indırecegım Sımdı

  7. 19
    kanka3255
    Yeni Üye
    can t create D3D device - please , check direct x or display card driver hatası çözümü YZ GOOGLEYE OLUR

  8. 20
    MematitS
    Yeni Üye
    Kardeş Tam link versen bulamdaım da :D

  9. 21
    TenTen1
    Yeni Üye

    --->: can t create D3D device - please , check direct x or display card driver hatası çözümü

    Reklam



    yaw bende senındedıgın başlat/çalıştırdan yazdım cıktıda yinede oluyor hata

  10. 22
    yigitcan237
    Yeni Üye
    arkadaşlar bn ankartım yok cdsi de yok napabilirim

  11. 23
    yigitcan237
    Yeni Üye
    bnde vga.dll indirdim içinden bi dosya çıktı yardım dogrusunu bulan haber versin

Konu Kapatılmıştır
2. Sayfa BirinciBirinci 12
d3d device hatası çözümü,  knight online d3d device hatası,  cant create d3d device - please check directx or display card driver,  knight online cant create d3d device please check directx or display card driver,  cant create d3d device hatası çözümü
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi