Güzel yazılar Nickler

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Msn İletileri Msn Sözleri ve En Güzel Msn Nickleri Bölümünden Güzel yazılar Nickler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    babyfaceman
    Üye
    Reklam

    Güzel yazılar Nickler

    Reklam



    Güzel yazılar Nickler

    Forum Alev
    Güzel yazılar Nickler

    nıck yazın yerıne nıckınızı yazın ve yapıstırın

    MSN Plus Kurulu degilse kesinlikle denemeyin



    .8,4%,5,4`%4,5%,17,5`%5,17%,8,17 Nickını yaz5,17`%17,5%,4,5`%5,4%,8,4`%0,0

    .9,0æ0,9æ3,9æ9,3æ1,3æ3,1æ9,01Nickını yaz3,1æ1,3æ9,3æ3,9æ0,9æ9,0æ0,0

    .0,15[1M14]0[1E14]0[1S14]0[1S14]0[1A14]0[1G14]0[1E14]0[1>14]15,1 Nickını yaz0,0

    .7,8-8,7=7,8-8,7=7,8-8,7=7,8-8,7=7,8-4,5Nickını yaz7,8-8,7=7,8-8,7=7,8-8,7=7,8-8,7=7,8-

    .4,7{-}7,4{|}4,7{-} 8nıckını yaz 4,7{-}7,4{|}4,7{-}0,0

    .5,4|4,5|5,1|1,5|9,1 (255,128,128)NİCK(204,000,000)NİCK 5,1|1,5|4,5|5,4|7,4|4,7|0,0




    Teşekkür Butonunu Kullanın LÜTFEN



  2. 2
    NOVA
    Üye
    Reklam



    Arkadaşım gerçekten süper bişey bunlar yaaa.Emeğine sağlık







  3. 3
    babyfaceman
    Üye
    ewt plus tabı gorunurler tabıde plussuz msn kullanan kaldımı zaten:):)
    bu arada bunlar daha ne kı beyler neler var neler daha








  4. 4
    babyfaceman
    Üye
    plusta sık durur o ayrı :) dostum zaten plus kullanmayan kaldımı yaaa
    begendınıze sevındım

  5. 5
    dj-hatred
    Emekli
    Harİka BİŞe Bunlar KardeŞ Yaa Çok GÜzel OlmuŞ Emegİne Saglik

  6. 6
    MUSTAFA
    Usta Üye
    Sectiginiz Goruntu Adi Gecersiz Farkli Yazin Diyo
    Bende Pluslu Kullaniyorum Olmuyo Ama Yardimci Olursaniz

  7. 7
    Smallville
    Üye
    Bu arkadaşın suçu değil.Messenger Plus! yüklü değilse çalışmaz.
    Eğer Messenger Plus! yüklü olduğu halde çalışmıyorsa sorun Messenger Plus! yada Microsoft firmasındandır.Beklerseniz düzelir.

  8. 8
    HackedßyMaMİ
    Yeni Üye
    walla ben kullanmıyon msn plus ı bana indireceğim bi site adresi yollarsanız iii olur walla

  9. 9
    see_noun
    Yeni Üye
    ya kardeş en baştakini kopyala yapıştır yaptım msn kapandı bi dahada açılmadı ne yapabilirim??:(

  10. 10
    T-MaC
    Üye
    ARKADAŞLAR Bilginizde Benimde Msnim Kapandı Bir DAHA aÇILMADI bÖYLE şEYLER dENEMEYİNİZz ..

  11. 11
    fazlikarakus74
    Yeni Üye

    --->: (Rengarenk)BuNdAn GüZeL nİcKLER YOK

    Reklam



    Teşekkürler dostum gerçekten harika ,daha başka varsa gönder...harika bunlar...

  12. 12
    tatli.kiz.16
    Yeni Üye
    ya arkadaşlar ben plası yükledim ama hiçbişeye yaramadı nickimde gitmişdi bende geri sildim siz nasıl plasda nic kopyalayıp yapışdırıyonus walla anlamadım :rolleyes:

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi