Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club ..

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... Sonuncu8Sonuncu9
Müzik Köşesi ve Fan Club Bölümünden Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club .. ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 97
    AyhaN
    Emekli
    Reklam

    --->: Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club ..

    Reklam



    Yhaa Ne Demek , Ben emo kızlarını seviyorum yaa :p aşırıya kaçmıyorum ama o kızlardan hoşlanıyorum yaa :D


    Sayfa 9 --->: Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club .. Başlıklı Yazı

  2. 98
    Don Corleone
    Yeni Üye
    Lütfen beni de aranıza alın. Emo denilen yaratıklardan benim kadar nefret edenlerle birlikte olmak istiyorum. Kahrolsun tepeden fotoğraf çekinmek. Kahrolsun piercing kahrolsun göz boyaları. Yaşasın Devrim.

  3. 99
    meteoman
    Usta Üye
    o listenin enn başına beni yazmanızı rica etsem :)
    valla ya ne bu emo hayranlıgı anlamadım gitti

  4. 100
    Don Corleone
    Yeni Üye
    Onlara emo demek yanlış aslında

    Büyük büyük harflerle

    ÖZENTİ GENÇLİK

    demek gerekiyor.

  5. 101
    g_gizem
    Üye
    Benim hiç hoşuma gitmiyor hanım hanımcık olmak varken kendilerine garip garip şeyler yapıyorlar en önemlisi de bana göre özümüzü yitiriyoruz:(

  6. 102
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    İstekleriniz Doğrultusunda Eklenmek İsteyenleri Ekledim

    :rolleyes:

    İyi Forumlar Dilerim ;)


  7. 103
    ant-i_eMo
    Yeni Üye
    sLm emoLarLa diyalogum ankarada bazilari bilir belki KonuR sokakta takildigim zamanlar oLdu ve bu tarz kizlari yada erkekleri bi türlü sewemedim ki zaten ayri bi gicigim var normalde 80's rock tiplemesidir ne bileyim saclar düzdür öne dökülür gözünün önüne gelir sen cekersin o gelir sen cekersin o gelir böle oyalanirsin falan saclarim öleydi cok da mutluydum taa ki bu emoLar cikip saclarimi kestirttene kadar abi adamlar gece sewgilisiyle sirf aglamak icin telefonda agliyo knt e yazik :S sokakta bise yapiyosun mesela bu aski dalgasi pantolona aski takiyosun takiyo ayakkabilara spike takiyosun yapiyo o kadar hizli gelisen bi akim ki :S ne yaparsan yap hepsinden biraz görüyosun bu adamlarin bi cogunun zaten duygusal olmak falan gibi amaci yok emo akimi cikmadan önce zaten bu adamlarin cogu metalci yada punk ti :S amac sirf kari kiz düsürmek benim gözlemim bu ve burada o tür insanlari karalamak amacli sölemiyORum ama takildgim sokakta ben emo yum gay oldum diye farkli olmaay calisan moronLar biLe gördüm yok bi seksuel im ayagi yapan kiz erkek tipler bile gördüm abi ben bunun bi özgürlük bicimi olduguna inanmiyoRum diger ülkelerde nasil bi akim bilmiyORum ama turkiyede tamamen bi kandirmaca ve göz boyama sirf kari kiz tavlamak icn yada cok cirkin oLup yuzunu kapatan kendini boyayan yahisihli yada güzel olma cabasi icinde olan tipler diyoRum sadece ki bana göre bi insan dogal güzelligini ortaya koyamiyosa suratini sakliyosa kendini bile sewmiyodur neyse cok ciddi oLunca sacmaliyoRum da bence abi bu emo akimi tamamen sac düzleştirici firmalari,fön makinasi ve kuaförlerin ßaslattigi bi oLay keske hergün yagmur yagsa ve sokaklarda emo kalmasa :D
    bu resme gelincede abi ßen bi erkek oLarak o kiz bana bakar veya bakmaz öle bi hatunla takilmam yada hic begenmedim :S cünkü dalga gectigim boyali kokana dedigim tiplerden pek farkli kalir bi olayi yok herzaman en güzel hal dogal haldir abi ben tarzim ben güzelim ben yahusuhLuyum ayagina yatacahsan koy iki tarz sonra bunlari bide dogal halleriyle ele al ;) ki zaten böle bi sewgilim olsa o'nun kuaför parasi beni batirirdi hic lüzum yok :S
    aNt-i eMo ant-i Teenage Lütfen beni de aLin araniza icimdeki duygu karsiliktan öte nefret emo Lara karsi

  8. 104
    ant-i_eMo
    Yeni Üye
    ha ayni zamanda bu resimde photoshop da uygulanmish :D 70 milyona soruyoRum bu kadinin kocasi ewe gelirmi :D:D:D abi koyun gibiler ya baktihca gülesim geliyo :D hep ayni tipler su kiz gibi rahat 097532895634263242340973249826349236487235423 tane daha resim buLursun yani :S bide abi fotograf makinasina ishkence ediyolar ya :D o makina öbür tarafta intikamini alacak :D yok abi öle bi açı :D Geometri bunLari affetmiyecek :S:D

  9. 105
    ORKUN
    Usta Üye
    Alıntı ant-i_eMo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ha ayni zamanda bu resimde photoshop da uygulanmish :D 70 milyona soruyoRum bu kadinin kocasi ewe gelirmi :D:D:D abi koyun gibiler ya baktihca gülesim geliyo :D hep ayni tipler su kiz gibi rahat 097532895634263242340973249826349236487235423 tane daha resim buLursun yani :S bide abi fotograf makinasina ishkence ediyolar ya :D o makina öbür tarafta intikamini alacak :D yok abi öle bi açı :D Geometri bunLari affetmiyecek :S:D
    Üst Üste Mesaj Yazmak Yasaktır.Mesajınıza Ek Yapmak İstediğiniz Zaman Butonunu Kullanabilirsiniz..


  10. 106
    ÖzK4nS
    Üye
    çok güzeL bende bu club'a üye olmak istiorum bunaldim emoLardan insan hayran olabilir taraftarda olabilir ama kendini bozmamasi gerekir :) tarzlarini we kendilerini sewmiorum ama onlarda insan saygı duyuyorum

  11. 107
    Denizcan
    Usta Üye
    Alıntı YapRock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biz Özgür Değiller Demedik .. Her 3 Açılan Konudan Biri Emo Oldu ..
    Alıntı YapRock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Hem Onlar Emo cu Olmakta Özgürse Bizde Emo dan Nefret Etmekte Özgürüz ;)

    Haksızmıyım ?

    ya lütfel beni de ekleyin şu listeye lütfen.:
    hakkaten saygı duyuyorum ama çok sıktı bu emo hikayesi.:)
    ya emo avatarı
    ya emo başkabişeyi.

  12. 108
    tuana_x_x
    Yeni Üye

    --->: Emo' dan Baygınlık Geldi Fan Club ..

    Reklam



    bende üye olmak istiyorum benide eklermisiniz hatta en başta olmak istiyorum mümkünse :D

+ Yorum Gönder
9. Sayfa BirinciBirinci ... 6891012 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi