Hüdaverdi (Pırtık) Fan Club ..!

+ Yorum Gönder
Müzik Köşesi ve Fan Club Bölümünden Hüdaverdi (Pırtık) Fan Club ..! ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    gökçe34
    Özel Üye
    Reklam

    Hüdaverdi (Pırtık) Fan Club ..!

    Reklam



    Hüdaverdi (Pırtık) Fan Club ..!

    Forum Alev
    Seksenlerin en akıllı ve babyface çocuğu Hüdaverdi için .. :p

    Resimler ;

    hudaverdi pirtik.jpg

    hudaverdi pirtik1.jpg


    Şu nur'a, şu bakışlara bakın ya. Varmı günümüzde böyle çocuk.




    Üyeler
    *Ben:p
    *>>myworld<<
    *aşığım
    *_MeLL_
    *RüzgarGülü
    *g_gizem
    *aybuke
    *UltraDragon
    *Tenha2190
    *wody
    *LoveNess
    *gece_perisi
    *simal-yıldızı
    *mynq
    *terwqqq

    -İsmini yanlış yazdıklarım varsa, affetsinler.




  2. 2
    _MeLL_
    Bayan Üye

    --->: Hüdaverdi (Pırtık) Fan Club ..!

    Reklam



    Beni de ekler misin Gökçe çok severim Hüdaverdi'yi :p







  3. 3
    RüzgarGülü
    Bayan Üye
    Allah seni deli kız ;p Hadi benide üye yap bakim ;)

    En En Enn Kardeşim Mucuks








  4. 4
    g_gizem
    Üye
    Çok tatlı bir çocuk yaa :) Beni de üye yapın;);)

  5. 5
    aybuke
    Usta Üye
    Benide üye yapın yhaaa
    bu çocuk çok şeker:)


  6. 6
    LoveNess
    Bayan Üye
    Bu Pırtık'a bayılıyorum yaa :p
    Çok Hoşuma gidiyor (:
    Ara - sıra yayınlanıyor
    Hiç kaçırmadan İzliyorum (:
    Alibey Amca Falan :D :p
    Süpper yaa Bayılıyorum valla (:
    Benide Ekler misin GöKçe AbLacım ;)


  7. 7
    LoveNess
    Bayan Üye
    Ali Bey Amca Ve Bizim Pırtık'n KonuşmaLarı :p



    - ali bey amca
    + heee
    - lahmacun istemiştin ya
    + eee
    - bulamadım bende macun aldım


    - ali bey amca
    + efendim
    - ali bey amca
    + efendim
    - ali bey amca
    + efendim
    - ali bey amca
    + efendim
    - şuncacık çocukla sidik mi yarıştırıyosun ali bey amca pes et artık ya :


    - ali bey amca
    + bana bey deme alınıyorum bak
    - peki ali hanım teyze
    + ohhşş canım benim


    - aliiii
    + efendimmm
    - büyüyünce ne olacaksın?
    + bey olucam
    - daha sonra
    + amca olucam
    - daha sonra
    + ananın örekesi olucam


    - ali bey amca ananın örekesi kötü bişey mi?
    + hayır yavrum niye sordun
    - hiç merak ettim peki ne demek?
    + bir alet
    - nasıl bir alet ali bey amca
    + ip eğiriyon
    - hee anladım ali bey amca
    + hadi şimdi defol



    +ali bey amca
    -efendim
    +çocuk nası yapılıyo
    -leylekler getiriyo
    +o zaman sizin eve bi leylek girdi biraz önce, elinde güğümler vardı ali bey amca....


    (ali bey amca banyodadır hüdaverdi dalar banyoya)
    - ali bey amca bi müsade etde şunları yıkıyım
    + napıyosun hüdaverdi o elindeki ne
    - mualla teyzenin fotoğraf makinasının filmleri bana para verdi git bunları banyo ettir dedi saf kadın o kadar para bi banyo için verilirmi dur ali bey amca ben şunları bi yıkıyım mualla teyze bekliyo..



  8. 8
    gece_perisi
    Bayan Üye
    benide üye yapabilirmisiniz?? o benim beyaz atlı premsim ya hüdoşş=)=)

  9. 9
    simal-yıldızı
    Usta Üye
    çok datLu bu çocukk ya oyhh:D:D

    ßeniDe ekLErmisn Gkçe*mm?(:

  10. 10
    mynq
    Emekli
    Bensiz Olurmu ?
    Hayır . . . :)
    Bende üye Oluom :)


  11. 11
    wody
    Emekli

    --->: Hüdaverdi (Pırtık) Fan Club ..!

    Reklam



    uzun süredir izlememiştim bende bi izlim dedim gülmekten öldüm ya :D
    eğer izlemek istiyen varsa burdan izliyebilirsiniz
    Hüdaverdi Pırtık Online Film İzle

  12. 12
    hüdaverdi
    Yeni Üye
    [ındent]merhaba Değerli Site Yetkilisi öncelikle Bu Hüdaverdi Tanıtımından Dolayı Sana Teşekür Ederim.siteni Incelerken Bazı Eksikler Gördüm.onun Için Cevap Vermek Istedim.1. Madde : 1956 Doğumlu Değilim 1966 Doğumluyum.halen Gaziantepte Oturmaktayım.siteye Koyduğun Okul Fotoğrafım Tamamen Doğrudur.aynı Fotoğraf Bende Vardı Bulamadım.bundan Dolayı Teşekür Ederim.merak Edenler Olur Diye Yazdım.sağlığım Yerinde.unutulmamak çok Güzel.herkese Selamlar.görüşmek Dileğiyle: hüdaverdi.
    [/ındent]

+ Yorum Gönder
hüdaverdi,  hüdaverdi pırtık,  hudaverdi,  hüdaverdi fotoğrafları,  hudaverdi pirtik
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi