Sadece Zeki İnsanlara

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Oyun Arşivi ve Flash Oyunlar Bölümünden Sadece Zeki İnsanlara ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    DüşlerVadisi
    Üye
    Reklam

    Sadece Zeki İnsanlara

    Reklam



    Sadece Zeki İnsanlara

    Forum Alev
    oyunda kademe atladıkça 1000 dolar ibaresi varmış yani oyunu bitirene 1000 dolar verilecegi yazıyormus

    sadece zeki insanlara tıkla gir

    Kleopatra bir tür oyundur.Zeka oyunudur.Oyun kademe kademe atlar.Her kademede bir şifre bulmanız gerekmektedir.O şifre sizi bir dahaki kademeye taşıyacak şifredir.

    Her kademede karşınıza bir resim,bir yazı veya da başka bir şey gelir.Aslında oradaki resim deki veya yazıdaki herneyse saklı olan bir şifre vardır.O sayfada bir resim varsa onun üstündeki aktör sizin bir dahaki kademeye geçiş şifreniz olabilir.Veya da bir mektup vardır ve mektup da ki gizli şifre sizin geçiş şifreniz olabilir

    Sayfada şifreyi bulduk diyelim ki.O zaman şifreyi URL'ye yazarsak bir dahaki kademeye geçebiliriz.Nasıl mı?

    Mesela herhangi bir kademede URL : http://www.kleopatra.frih.net/kademe88.php mi?Bu örnek dir tabi yok böyle bir kademe biz burdaki kademe88 i silelim ve şifreyi yazalım.Mesela sayfada şifreyi sallamasyon mu bulduk o zaman URL aynen şöyle olacak http://www.kleopatra.frih.net/sallamasyon.php bu bizi bir diğer kademeye taşıyacak dır

    Tabi sadece şifre URL'ye yazılmıyor.Bazen bir oyunu çözüp direk diğer kademeye geçebilirsiniz.Veya da gizli bir link bulmanız gerekebilir.Ayrıcana sadece şifreyi bu sayfada değil GOOGLE'da ,Youtube de veyada başka sitelerde de aramanız gerekmektedir.



    O zaman Oyunu öğrendik

    Hemen Oyuna Gir

    başlangıç




  2. 2
    lamborghini
    Emekli

    --->: Sadece Zeki İnsanlara

    Reklam



    sayfa gelmiyor yawww







  3. 3
    xasimesutx
    Üye
    Sayfa açılmıyor konturol edermisin







  4. 4
    DüşlerVadisi
    Üye
    Alıntı xasimesutx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sayfa açılmıyor konturol edermisin
    başlangıç

    Tıklamanız Yeterli Arkadaşlar


  5. 5
    lamborghini
    Emekli
    hehe acıldı saol arkadas

  6. 6
    sonpoyraz
    Yeni Üye
    abi ilk resim cok igrencya arıyamıyorum adamla kadının yuzunde felan

  7. 7
    karanlık haya
    Yeni Üye
    ya sayfa açılmıyooooooooooooooooooooooooo

  8. 8
    Hitius
    Üye
    bu ne abi cok kazık:) 6. kademedee kaldım bişi de yapılmıo
    シャーマンキング ne demk olblr biri bi yardım edeblr mi

  9. 9
    crims
    Emekli
    yav kumes resmı ne ?

  10. 10
    sonpoyraz
    Yeni Üye
    evet bende orda kaldım

  11. 11
    crims
    Emekli

    --->: Sadece Zeki İnsanlara

    Reklam



    yav biri cevap versin su horoz dovusune.

  12. 12
    koyboy92
    Emekli
    link bul diyo link in nerde oldunu bılen varmı

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi