Meteoman bir hafta yok....

+ Yorum Gönder
Yudumla ve Forum ALev Gazetesi Bölümünden Meteoman bir hafta yok.... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    sagocu_kız
    Bayan Üye
    Reklam

    Meteoman bir hafta yok....

    Reklam



    Meteoman bir hafta yok....

    Forum Alev
    Arkadaşlar ''''meteoman'''' bir hafta yok.
    İnternet bağlantısında sorun varmış.
    Sizlere iletmemi rica etti.
    İyi forumlar ;)



  2. 2
    Cedric
    Emekli

    --->: Meteoman bir hafta yok....

    Reklam



    Daha dün gördüm kendisini :)
    Onun yokluğunda biz de fazla birşey yapamayız sanırım :p
    Kısa sürede dönmesi umuduyla ;)








  3. 3
    pikoLat
    Emekli
    İnş.DüzeLir İnternette Yoksun KaLmayız Mete Abimizden :)








  4. 4
    |¨MaD qİrL¨|
    Usta Üye
    Umarım Kısa zamanda DüzeLir İnterneTide
    TeKrar Aramızda OnLine OLur Mete Abi..:)


  5. 5
    yeliz.16
    Üye
    inş. düzelirr en kısa zamanda aramızda görmek dilegiylee;)

  6. 6
    Reloladed
    Emekli
    inş kısa zamanda internetiniz düzelir veeeeeeeee

    tekrar aramıza bekleriz kardeşim..

  7. 7
    ceren_şükrü
    Emekli
    Hemşehrimi sabırsızlıkla bekliyorum:)
    Mete abi kısa sürede aramıza döner İnşallah:)


  8. 8
    Genç.bjk
    Bayan Üye
    umarım en kısa sürede
    internetindeki sorun giderilir
    ve aramıza döner (:


+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi