Hatıra fotoğrafı

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Garip ve Esrarengiz Olaylar Bölümünden Hatıra fotoğrafı ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    SHADOW
    Üye
    Reklam

    Hatıra fotoğrafı

    Reklam



    Hatıra fotoğrafı

    Forum Alev
    arkadaşlar yok böyle bişey ya...bune vicdansızlık...:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: altındaki yazıyı okumayı unutmayalım....!!!!!!!!!



    Ne irfandır ahlaka veren yükseklik ne vicdandır
    fazilet hissi insanlarda Allah korkusundandır






    Mehmet Akif Ersoy

    yorumları unutmayalım....



  2. 2
    ÇAĞLAR
    Ekipler Amiri
    Reklam



    çok kötü ya o adamı bi elime geçirsem varya....







  3. 3
    ÇAKIR
    Üye
    böyle kanı bozuk adamları göstermeyın bıze yahuuu allahından bulsun ........







  4. 4
    Sem
    Emekli
    allahından bulsunlarda onların oluşturduğu topluluğa ABD ye girmeye calısıyoruz cakır :(

  5. 5
    ÇAKIR
    Üye
    dogru soyluyon kardeş allah bizi odurumlara düşürmesin sonumuz hayrolsun

  6. 6
    SHADOW
    Üye
    bu konuyu bende koymak istemedim ama işte...Türkiyenin kimle arkadaş olacağını herkes görsün istedim beyler...yani kimle beraber olacağını...

  7. 7
    Apollo
    Emekli
    Namluyu agzına dayarım bu adamın .

  8. 8
    Nayice
    Yeni Üye
    Bilgilendirdiğin çin çok teşekkürler kardeşim.

    İnsanlıktan nasibini almamış zihniyet. :mad::mad::mad:

  9. 9
    erdican_92
    Yeni Üye
    varya ben böle askeri öldürmem valla napıcamı bende bilemiyorum

  10. 10
    hazine06
    Yeni Üye
    bunlara ne desek boş bu tür resimleri o iki çocuk hariç, diğerinin resmini ait olduğu yere hayvanat bahçesine asmak gerekli...emeğine sağlık...

  11. 11
    atilla
    Yeni Üye

    --->: ıraklı çocuklarla amerikalı çavuşun hatıra fotoğrafı:(:(:(

    Reklam



    ş.... sizliğin bu kadarı:mad:

  12. 12
    FromDarkness
    Üye
    Yüce Rabbim bunların hesabını ahirette soracak hepsine inşallah...

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi