Hamachi İle Online NFS Most Wanted Oynamak İçin

+ Yorum Gönder
Bilgisayar Dünyası ve Genelbilgi ve İpucu Bölümünden Hamachi İle Online NFS Most Wanted Oynamak İçin ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    ICEEXOL
    Özel Üye
    Reklam

    Hamachi İle Online NFS Most Wanted Oynamak İçin

    Reklam



    Hamachi İle Online NFS Most Wanted Oynamak İçin

    Forum Alev
    Bi çok oyunu online oynamak için sanal ağ kuran Hamachi ile Most Wanted ı aşağıda anlatacağım şekil ile sorunsuzca oynayabilirsiniz...


    Hamachi adlı programı indirip kurmanız gerekli..
    Download

    Öncelikle Hamachi ye göz atalım.


    Hamachi ile Online NFS Most Wanted Oynamak 0.jpg

    1- Hamachi nin size verdiği ip.
    2- On/Off tuşu ile bir nik belirleyip online oluyorsunuz.
    3- Bu üçgen şekil ile ağ kuruyorsunuz veya kurulmuş olan ağa join oluyorsunuz.


    Most Wanted ayarlarını yapmak için


    1- Oyunun kurulu olduğu klasöre gidip server.cfg dosyasını notepad ile açıyoruz.

    Hamachi ile Online NFS Most Wanted Oynamak  1.jpg

    2- Alttaki resimde görülen ip leri Hamachi den aldığınız ip ile değiştiriyoruz. Bu ilk resimdeki 1 numaralı şık, Hamachi nin üstünde yazan büyük numaralar yani.

    Hamachi ile Online NFS Most Wanted Oynamak  2.jpg

    3- Şimdi Hamachi yi açıp bağlanıyoruz ve Ağ Bağlantıları'ndan bütün Yerel Ağ Bağlantılarını İptal ediyoruz. Hamachi nin kendi oluşturduğu ağ bağlantısı hariç diğer hepsini iptal ediyoruz.


    Hamachi ile Online NFS Most Wanted Oynamak  3.jpg

    4- Şimdi is Most Wanted ı açıp Lan Party>Create Game diyerek yeni bir oyun oluşturuyoruz. Sonra az önce iptal ettiğimiz Lan bağlantılarını tekrar aktif hale getirip Hamachi nin Online olmasını sağlıyoruz (Power On/Off tuşu ile). Ve arkadaşlarınıza haber verip kurduğunuz oyuna girmelerini sağlayabilirsiniz.


    NOT
    Bu yukardaki ayarları sadece Server olacak arkadaşın yapması yeterli, oyuna bağlanacakların sadece oyun kurulduğunda Hamachi ye online olmaları yeterli.

    Her yeni yarışta bağlantı kesilerek tekrar oyunu kurmak gereklidir. Yani 3. ve 4. adım her yeni kurulan yarışta tekrarlanmak zorundadır.


    Ayrıca beraber oyun oynayacağınız arkadaşlarınızın Hamachi ip nizin ilk iki rakamı aynı olmalıdır misal 5.27, eğer öyle değilse, başlat/çalıştır/regedit/hkey _current_user/software/applied networking/hamachi bölümündeki değerlerin hepsini silmeniz(varsayılan değer hariç-kırmızı renkli zaten)gerekmektedir ve hamachiyi açtığınızda yeni kurmuş gibi 0.0.0.0 ları göreceksiniz bağlana tıklattığınızda hamachi internetten yeni bir ip alacaktır.


    HardwareMania.Com Haber Editörü ALIENWARE'e Teşekkürler..:)




  2. 2
    RaZoR_58!
    Yeni Üye

    --->: Hamachi İle Online NFS Most Wanted Oynamak İçin

    Reklam



    Selam arkadaşlar bildiğiniz gibi hamachi programıyla NFS Most wantedi online oynayabiliyoruz,

    Hamachi de alttaki üçgen şekline tıklayıp başka ağa katıldiyerek aşağıdaki en büyük Nfs Most wanted ağına katılın

    Türkiyenin en büyük ve en güncel Most wanted hamachi ağı ;

    Ağ: turnuvamw

    Şifre: 123







  3. 3
    RaZoR_58!
    Yeni Üye
    Hemen ağa katıl oynarsın...

    ağ:turnuvamw

    şifre:123







  4. 4
    sefer33
    Yeni Üye
    merhaba arkadaşlar...en büyük hamachi ağımızda kolayca most wanted oynayabileceksiniz...ağımız premium olduğu için ağ dolu mesajı almayacaksınız..hemen ağımızı ekleyin ve oyuncularla buluşun ve kendinizi hemen pistlerde gösterin...hergün 50 online ve 7/24 açığız...girin ve farkımızı görün.

    ağ: kralmost
    şifre:123


    kralmost foto:

    kralmost.jpg

    ÖNEMLİ NOT: üstteki diğer arkadaşların mesajlarında verilen ağların hiçbiri çalışmamaktadır,boşuna zaman kaybetmeyin...sadece kralmost hamachi ağımız 7/24 açıktır


+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi