Muhtesem bisey

+ Yorum Gönder
Bilgisayar Dünyası ve Genelbilgi ve İpucu Bölümünden Muhtesem bisey ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    allahin_askeri
    Üye
    Reklam

    Muhtesem bisey

    Reklam



    Muhtesem bisey

    Forum Alev
    Arkadaslar ben gordum gozlerime inanamadim sizde bi deneyin . Internette acin herhangi bir site ama resimli olsunki daha guzel gorunum versin ve ondan sonra o siteyi yazdiginiz yere bu assagidaki kodu yapistirin ve onaylayin Bak gorun . Muhtesem . Butun resimler oynuyor.


    javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3= 1.6; y3=.24; x4=300;y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position='absolute'; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5;DIS.top=Math .cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++}setInterval('A()',5); void(0) ;



  2. 2
    ORKUN
    Usta Üye
    Reklam



    Evet garip bişey,denedim saolasın.







  3. 3
    dewawa222
    Üye
    ewet çok değişik bişey arkadaşım paylaşım için teşekkürler







  4. 4
    adnankaptan
    Yeni Üye
    kaşım gözüm döndü be:d güzelmiş
    teşekkürler

  5. 5
    dj_GeCe
    Üye
    güzeLmiş
    payLasım için teşekkürLer!

  6. 6
    crazyonur
    Üye
    way be çok güzel oluyor sağol kardeşim

  7. 7
    zombie_6
    Emekli
    gerçekten ilginç. paylaşım için saol

  8. 8
    _Garez_
    Usta Üye
    Evet kardeş denedim süper bişi :D emeğine sağlık

  9. 9
    d.kanat
    Yeni Üye
    Evet kardeş süper bişi ne güzel oynuyorlar:D

  10. 10
    azebursa
    Yeni Üye
    evet ilginç görüntüler oluşuyor,farklı bir yöntem ve güzel

  11. 11
    cacoboy
    Emekli

    --->: -Muhtesem bisey-

    Reklam



    valla super bıshı oluyoo saol paylasım ıcın

+ Yorum Gönder
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi