1 TB' lik mail adresi isteyen buyursun...

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Bilgisayar Dünyası ve Genelbilgi ve İpucu Bölümünden 1 TB' lik mail adresi isteyen buyursun... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    By_HC
    Üye
    Reklam

    Reklam



    sağol kardeşşş şyinede güzel ben inbox kullanıyom onun depolaması var
    ForumAlev

  2. 14
    KASIRGA
    Üye
    süpersin kardeş paylaşımın için saol ama 1Terabyte e-mail çok değilmi:D bilgisayarların hardiski daha 1TB olmamış







  3. 15
    sekersiz_cay00
    Yeni Üye
    Alıntı KASIRGA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    süpersin kardeş paylaşımın için saol ama 1Terabyte e-mail çok değilmi:D bilgisayarların hardiski daha 1TB olmamış
    1 tb'lik hafıza diskleri var yani çıkmışlar forumda ilgili bi haber bile wardı yanlış bilmiyorsam...







  4. 16
    mahkaban3
    Yeni Üye
    Ya arkadaşım çok sağol emeğin içinde sayfada hata var açılmıyo tekrar baksan sana zahmet

  5. 17
    belkibirgun00
    Üye
    arkadaşlar bu site artık paralı üyelik isteyenler yani mail hesabı açmak isteyenelr dolar üzerinde üye olması gerek yani:mad:
    oda max 10 gb oluyor


    kısacası siz artık bu 1tb'lik mail işii unutun derim ben:rolleyes:

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi