Bedava Forum Sitesi Kurmak İstiyorum Diyorsanız Çok Kolay İşte Buyrun

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Webmaster ve Hosting / Domain Bölümünden Bedava Forum Sitesi Kurmak İstiyorum Diyorsanız Çok Kolay İşte Buyrun ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    KemaaLL
    Emekli
    Reklam

    --->: Bedava Forum Sitesi Kurmak İstiyorum Diyorsanız Çok Kolay İşte Buyrun

    Reklam



    Alıntı f16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki reklamlarını taşıyormusun sitede
    bu tarz free sitelerin diğer handikapı üzerindeki reklamlar.onlara engel olmak imkansız.alacaksanız bunuda göze almanız gerekir.
    ForumAlev --->: Bedava Forum Sitesi Kurmak İstiyorum Diyorsanız Çok Kolay İşte Buyrun

  2. 14
    Mat_ogr
    Üye
    SaOlasınız ArkadaŞlar.. İşime Yaradı ForumAlev Ve yönetimine Teş.ler.. Laptop veya Bilgisayar Parçaları AlımSatım Bölumu oluşturabilr mıyız. CEvabınızı bekliyorum Teş.ler







  3. 15
    KemaaLL
    Emekli
    Alıntı gok.olmez Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    www.sa a .com sitesini hangi link ten yaptın

    söylediğin site ücretsiz değil ücretli bir sitedir.. www.siteadı.com uzantılı bir siteyi ücretsiz alamassınız..








  4. 16
    OR@L
    Usta Üye
    arkadaşlar bence badava forum almayın. Ben almıştım ama hiçbir işime yaramadı. nedenide bu forumlardaki reklamlar adamın canını sıkması. alacaksanız piyasada bir sürü free host var. bunlardan mysql destekli en az 100 mb host alın reklamsız ve ftp sini siz denetleyip değiştirebileceğiniz mybb(ben kullanıyorum) veya smf forum kurabilirsiniz. bunlarda ücretsiz ve reklamsızdır. forumu biraz geliştirip içinize sinerse ücretli host ve domain taşır ve geliştirirsiniz. ama ücretsiz forumlarda bu yok. Bunun tek dejavantajı forumu 5 dk yerine 50 dk da kurmanız. ama reklamsız ve sadece sizin. yine neoexi kardeşimizin anlattığı


  5. 17
    efsane_hacker
    Yeni Üye
    :D sgl cnm elerine saglık mukemel olmuş ama turkish olsa mukemel olurdu ama yine sğol :D

  6. 18
    spy_bobo
    Emekli
    teşekkürler türkçe olanları bi deneyim kendime ait site varda mod olmadan sarmıyo

  7. 19
    spy_bobo
    Emekli
    dostum şimdi bende kurdumda sen bidaa forum al çünkü başta dilleri seçiyosun belki orayı görmemişsindir

  8. 20
    mami96
    Emekli
    size şunu söyleyeyim asla bedava bir yerden site açmayın.kapanıyor çok üzülürsünüz.ben bedava bir forum aldım.forumup tan mesaj sayısı 1 milyona üye sayısıda 700.000 e yaklaştığında bana özel bir mail le üzgünüz sunucumuza çok yük oluyorsunuz.tavsiye etmeyi unutmayın denildi.anlıyacağınız sunucuları yoğunlaştıran gidiyor.normal site açtım alan adıyla yani orada bile sunucu yetmedi kapattım bu şekilde ücretsiz olanları yüzbinlerce kişi kullanıyor kapatırlar çok üzülürsünüz

  9. 21
    Shadowman@
    Yeni Üye

    --->: Bedava Forum Sitesi Kurmak İstiyorum Diyorsanız Çok Kolay İşte Buyrun

    Reklam



    Saolsın Kardeş...bende böyle forum açtım..

  10. 22
    zeyocuk
    Üye
    www.iphorum.com süper bir site %100 bedava forum sitesi veriyor ben burdan kurdum

  11. 23
    AyhaN
    Emekli
    çok iyi ama bu tür siteleri tavsiye etmiyorum yani ücretsiz istiyorsanız ücretsiz bir host alın örnek funpic.org ' dan kendi sitenizi kurun ama yerinizde olsam ücretli bir site açarım fazla bi miktar değil zaen ne tür sie açacağınıza bağlı yeterki güvenilir bir host alın ;)

  12. 24
    Ziyaretçi
    Selam bu forum sitesını kurdarabilcegimiz bi adres yada burda kuran varmdır acaba ..bnde istiyorum bı forum ..saygılar..

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
site kurmak istiyorum ücretsiz,  bedava forum kurma siteleri türkçe,  bedava forum sitesi kurma,  forum sitesi kurma,  bedava türkçe forum kur
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 7 kişi