Yeni bir hile

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Online Oyunlar ve Ikariam Bölümünden Yeni bir hile ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    InKusTe
    Usta Üye
    Reklam

    Yeni bir hile

    Reklam



    Yeni bir hile

    Forum Alev
    ARKADAŞLAR BİLDİĞİNİZ GİBİ İKARİAM ZAMANLI BİR BROWSER OYUNU BAZI ŞEYLERİ İNŞA ETMEK ARAŞTIRMALARI TAMAMLAMAK UZUN SÜRÜYO YAPACAĞINIZ ŞEY BİLGİSAYAINIZIN SAAT AYARLARINI AÇIP İNTERNET SAATİNE GELİYOSUNUZ SAATİ KENDİ KAFANIZA GÖRE DEĞİŞTİRİYORSUNUZ (YALNIZ GERİ ALMAYIN)SONRA İKARİAMA Bİ BAKIYOSUNUZ AAA HERŞEY NEREDETYSE BİTİYO BEN DENEDİM İŞE YARAR BİŞİ DENEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

    ALINTIDIR

    Ben şahsen denemedim ama deneyebilirsiniz..



  2. 2
    appmage
    Yeni Üye

    --->: Yeni bir hile

    Reklam



    ordu olayında çalışıo







  3. 3
    qwert
    Yeni Üye
    calısmıyo dostum duzeltılmıs







  4. 4
    InKusTe
    Usta Üye
    O zaman kilitlensin :)

  5. 5
    fbauk3
    Emekli
    internet saatinde saat yok ki yani değiştiremiyoruz

  6. 6
    @LP@CİNO
    Üye
    ewt deişiyor ama kendiliğinden reset atıyor eski haline dönüor

  7. 7
    fbauk3
    Emekli
    Alıntı @LP@CİNO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ewt deişiyor ama kendiliğinden reset atıyor eski haline dönüor
    evet evet bende de öyle oluyor sayfayı yenileyince falan geri eski haline geliyor

  8. 8
    lewless
    Yeni Üye
    kardeş böyle bir şey olmaz

  9. 9
    anTepLee
    Yeni Üye
    doğrudur ama pc yi açıp kapatınca tekrar eski haline döner bi fayda sağmalaz

  10. 10
    computer
    Özel Üye
    arkadaşım valla işe yaradı ancak bazen reset atıyor..

  11. 11
    07gs07
    Yeni Üye

    --->: Yeni bir hile

    Reklam



    olmadı ama hoşuma gitti

  12. 12
    Jousef
    Üye
    denicem şimdi, işe yararsa iyi olur :D

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi