Dünyanın En çirkin Köpeği

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
Hayvanlar Alemi ve Kedi ve Köpekler Bölümünden Dünyanın En çirkin Köpeği ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    82gökhan
    Yeni Üye
    Reklam

    Reklam



    korkulmayacak gibi değilki :D köpekten başka herşeye benziyor
    ForumAlev

  2. 14
    Easy
    Güncelleme
    güneş yanıgımı bunlar :) ne hale gelmiş ya







  3. 15
    madboy_emrah
    Emekli
    harbıden çırkınmış :) ahaha :D







  4. 16
    BiGxBanG
    Emekli
    ay ne kadar tatlı köpek :D:D:D:D:D baksanıza :D:D:D

  5. 17
    berlinboy
    Yeni Üye
    Yahu bu köpek cirkin bile degil,,

  6. 18
    sametozgun86
    Üye
    böyle bir köpek hakikaten var mı acaba yaşıyomu yaşayan efsane gibi.korkunç

  7. 19
    hkn_hkn
    Aktifleşmemiş Üye
    tatlı bişi yawss nie ole diosunuzz :p

  8. 20
    Capital
    Üye
    Bu Köpeğe Bi Şey Olmamış Ki Aynı Bizim Köpeğe Benziyor :D


  9. 21
    djyeminli
    Üye

    --->: Dünyanın En çirkin Köpeği

    Reklam



    emeğine sağlık köpekten çok sıçana benziyor

  10. 22
    gece görüşü
    Üye
    köpek ölmüş ama hiç değilse mübarek günde ölmüş.cuma günü :)

  11. 23
    bizim ismail
    Yeni Üye
    insanın rüyasına girecek cinsten bu yaratık

  12. 24
    e_can
    Yeni Üye
    orti bu köpeği ocak'ta falan mı unutmuşlar...

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi