Knight oynayan çocuğun annesi

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Knight Online ve Knight Online Genel Bölümünden Knight oynayan çocuğun annesi ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    leon_sailor
    Usta Üye
    Reklam

    Knight oynayan çocuğun annesi

    Reklam



    Knight oynayan çocuğun annesi

    Forum Alev
    bu bir knight senaryosudur...

    çocuk odasında kendinden geçmiş bir şekilde knight oynamaktadır...
    ANNESİ: hadi oglum yemeğe
    ÇOCUK: geliyorum anne

    annesi tekrar hadi oglum yemeğe der ve çocuk tekrar tmm anne der..:):)
    aradan güünler geçer çocuk yine knifgt oynamaktadır...:(:(:(
    ANNESİ: bu yemeğe gelmessen ADSL kapattırıcam:o:o
    ÇOCUK: hemen geliyorum anne:):)
    ANNESİ: tekrar gelir odaya yemeğe geliomusun der...
    ÇOCUK: LWL atlayıp geliyorum...:):)
    ANNESİ: ne atlıosun

    ÇOCUK: LWL
    ANNESİ: o da ne ?
    ÇOCUK: karakterimin yükselmesi için lwl lazım anneeeee.

    ANNESİ SİNİRLENMEYE BAŞLAMIŞTIR

    ANNESİ: 5 dk içinde gelmessen babana tlf edeceğim... :)

    ÇOCUK: tmm anne 2 dk daha :(

    annesi çıldırmıstır ve mutfaktan buyuk bı ekmek bıçağı alıpçocuğun odasına doru yürümektedir....odaya girer ve çocuk hala knight oynamaktadır....hızlıca bıcağı saplar :(:(:(

    ÇOCUK: hayırrrrrrrrr:(:(:(
    diye bağırır...
    ANNESİ: en sonunda yaptım der :(:(



    ÇOCUK: anne senle bi daha konusmucam neden ADSL kutusunu bicakladın derrr :p:p:p:p:p:p










  2. 2
    FaİL£t
    Üye

    --->: knight oynayan çocuğun annesi

    Reklam



    Muhahaha Harika yahh +Rep :D:D:D







  3. 3
    crazy_ghost
    Üye
    yaw bı ara dedeım aha cocuk gıttı kendı hayatım fılm serıdı gıbı gectı gozumden annemle bende oleyız annem dıo hadı olm yemege anne bekle bı goz atam bekle su gandalfın lwl ını yukseltem yuzuıklerın efendısı stratejı olanının hayranıyımda ecik :P:P:P







  4. 4
    FaİL£t
    Üye
    BEnde Knıgt Hayranıyım :D:D:D:D:D

  5. 5
    metallica_irm
    Üye
    hehehehehehe süperrr

  6. 6
    Reloladed
    Emekli
    LoL diyorum Başka birşey demiyorum
    ADSL'ye bıçaklanır mı ya insan mı ayıp birşey :p

    hahahahahhaha :D

    +REP kardeş

  7. 7
    firocann
    Yeni Üye
    gercek ten harika :d

  8. 8
    FrEeDoM
    Usta Üye
    cok manyak bı paylasım olmus yaa ellerıne saglık + rep :):):):)

  9. 9
    BADMAN
    Usta Üye
    benim kimse adsl kutumu bicaklayamaz o kadar o bicaklayana kadar gömerim onu annem haric tabi :)

  10. 10
    D.K.F.Q
    Usta Üye
    hehehhe cok güseldi kardes eline saqlık

  11. 11
    __prince__
    Üye

    --->: knight oynayan çocuğun annesi

    Reklam



    bu knight a bir girersemgüzel olacak beah :D
    aslında üyelik acarken böle bir yazi cıkacak


    merhaba sövalye
    cok keyifli dakikalar gecireceginden eminim oynarken (girebilirsen):)


    evet tıkla ve iskence baslasın
    dogru olur deilmi biraz :D

  12. 12
    BeRaT
    Emekli
    Bende Çoçuğu Biçakladı Zannettim :D

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi