Rogue karakterlerin stat ve skill point dağılımları

+ Yorum Gönder
Knight Online ve Knight Online Genel Bölümünden Rogue karakterlerin stat ve skill point dağılımları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    Hozukcan
    Emekli
    Reklam

    Rogue karakterlerin stat ve skill point dağılımları

    Reklam



    Rogue karakterlerin stat ve skill point dağılımları

    Forum Alev
    Türkçesi:OKÇU

    Assassin Veya Archery Stat ve Skilleri Nasıl OLmaLı?



    Archery: Türkçe anlamı ile okçu. Karakterimizi açarken Tuarek-Rogue açıyoruz.Archery ok kullandıgı için daha çok uzaktan atış yapar. Çok güçlü bowları ve crossbowları vardır. 3 tane oku bir anda atabilir. Yani elinizde ve üstünüzde kaliteli itemler oldugu sürece çok güçlüsünüz. Şimdi Archery Yapmak için skillerimizi açtırdıgımızda Archery/Explore veriyoruz. Ağırlıklı olarak archery veriyoruz tabiki.

    Assassin: Türkçe anlamı ile suikastçi gibi birşey. Oyundada sukastten başka bişiy yapmıyo zaten. Üstün vuruş güçleri ve sağlam armorları ile assassin çok güçlü bir ırk olarak karşımıza çıkmakta. Assassinin skillerinden bahsedicek olursak şöle bir kaçını yaziyim. 20 Saniyelik Kendine 800 Defans Basma Gücü, Bir Seferde vuruş gücünün %600 kadar daha fazla vurabilme ve görünmez olarak 80 saniye koşabilme. Tabiki bunları yüksek levellerde yapabiliyor. Düşük levelde yapabilecekleriniz. %200/400 vurabilme 200/400 defans 20 saniye görünmezlik koşmadan. Skilleri Assassin/explore olrak veriyoruz.

    Statlar: İki grup içinde statlar HP=94 DEX= Verebildiğiniz Kadar



  2. 2
    Ziyaretçi

    Cevap: Rogue karakterlerin stat ve skill point dağılımları

    Reklam



    eyvallah reis







  3. 3
    Ziyaretçi
    E reis k şeylere ne vercez







  4. 4
    Ziyaretçi
    sağol işe yaradı :D

  5. 5
    Ziyaretçi
    e hp ye 94 verirsek çok az olmazmı?!

  6. 6
    Ziyaretçi
    90 hp verin gerisini dex dex 255 sınır sonra yine hp vermeye devam edin

+ Yorum Gönder
knight online rogue stat dağılımı,  knight online rogue stat,  knight online rogue skill dağılımı,  rogue statları,  knight rogue stat
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 8 kişi