Minor combo(resimli anlatım)

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Knight Online ve Knight Online Genel Bölümünden Minor combo(resimli anlatım) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    4K4F4D4R
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: minor combo(resimli anlatım)

    Reklam



    yaa o skill sayfasındaki 5 i boşuna minorle doldurmuşun :) çünkü bende denemiştim bu taktği 5 e çok bastınmı 8 e as basıyon 8 e batınmı 5 e az geliyo yaane 5 teki minor fazlalık olmuş. benim skill sıralamamda bööle, yane buna benzer ama 5 te hayat kurtarıcı şeyler war mesela wolf, cure, lupin yada stealth. 6minor 7mana 8minor yeterli oluyo ama senin skill sıralamada hiç fena deil.
    ForumAlev --->: minor combo(resimli anlatım)

  2. 14
    Reloladed
    Emekli
    Alıntı BADMAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadasim sen ne wariorundan bahsediyorsun burda asasini anlatiyolar wariorla ne alakasi var anlamadim benim bildigim warior minor kullanmiyor lol :D
    xxx Kanka Sana Koptum :D

    Prince Warior'dan Bahsediyor :D:D:D:D

    Bu Konu Assasin Combo Olarak :D

    xxx diyorum başka birşey demiyorum :D







  3. 15
    maxpean38
    Üye
    manyak olmuşda benim ileri geri combom bunu iki misli serisi bide eller çok zor alışıyo
    tabi alıştımı anladınız siz onu sizede göstermek isterdim ama çok karışır bazen bende nasıl yaptığımı bilmiyom ama esas combocular bilir onu en ii özelliği ise minoru çok seri basması genede emeğe saygı arkadaşlar ellerine sağlık







  4. 16
    emrecan_ebru
    Üye
    Ayrıntılı Ve Anlaşılır Şekilde Anlatın Çok Sagol Güzel Konu...
    Emege Saygı !!!
    İyi Forumlar...

  5. 17
    BeRaT
    Emekli
    Hade Bakalım Geceki Borderda Bu Stille Savaşacam :D Kuklalarda Denedim Güzel Ama Çok Seri Olman Lazım :D

  6. 18
    oonur6868
    Yeni Üye
    bu zor ya 5e can potu koy ilk başlarken onu vur sanki adam hiç spike vurmamış gibi oluyor zaten aman çok oluyor o lwl lerde hiç zorlanmıyorsunuz deneyin....

  7. 19
    bringme661
    Yeni Üye
    eline sağlık kardeş yha minörü sağ tuşa alıp ws yapıcan ya da senin yaptıgın qibi
    €m€ğ€ saygı tkrar eline sağlık

  8. 20
    DrakuLa53
    Üye
    Benim skil dizişim -1 Minor-2 Minor(yada Hp pot)-3 Mp pot-4 Lf-5 400 defans-6 Spike-7 Thurst-8 Pierce F2 de aynı 1-2-3-4 aynı gerisi cut-shock-jab-stab! :)

  9. 21
    LoGiTeC
    Yeni Üye

    --->: minor combo(resimli anlatım)

    Reklam



    Bravo Kardeş Çok Güzel Bi Paylaşım Ellerine Sağlık Ama Belirttiğin Gibi Sakin Olunmazsa Hiç Bi TakTik YaRaMaZ..

  10. 22
    albaytrex
    Emekli
    ama yınede gzl paylasım emege saygıı

    Süper anlatım Olmus bu konu rep hakkediyor =)

    cok saol kerdes yenı asasım ıcın lazım olcak

    emeğin için teşekkürler bro çok güzel olmuş

    çok sağol kardeş paylaşım için için yeniden ty

  11. 23
    SAYARLI
    Yeni Üye
    gusel de ben de bı yorum yapam 6llw skılı olan stab neredeyse cutla aynıdır yanı 10we 20lwl skıllerınden once glmesı gerekıor.bunuda duseltelım lutfen

  12. 24
    hollygan
    Yeni Üye
    arkadaşlar + rep nerden verilior arkadaşa tam 10 rep vercem

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
macroexpert minör combo,  macro expert minör,  macro expert minör combo
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi