Server.ini dosyası lazım

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
Knight Online ve Knight Online Sorunlarınız Bölümünden Server.ini dosyası lazım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    KuRBaN
    Özel Üye
    Reklam

    --->: server.ini dosyası lazım

    Reklam



    indirilmiyor nası bi siteymiş :))
    Site açıldıktan sonra 10 saniye bekleyin Download butonu görünür olacak.. Tıklayıp indirebilirsiniz..



    Yudumla --->: server.ini dosyası lazım Hakkında Konu

  2. 26
    Ziyaretçi
    helal qanqa cok lazımdı eyw. :=) tesekkur ler bu arada rep veriyorum........

  3. 27
    Ziyaretçi
    en iyi pvp LOST-KO.NET TÜRÜK ÜN AYNISI EHR YERİ +750 ONLİNE 1 GÜNDE KAPANMA HİÇ YOK

  4. 28
    Ziyaretçi
    [Server]
    Count=1
    IP0=109.235.252.50
    [Version]
    Files=2094

    [Join]
    Registration site=http://wahsetko.net
    [IncludeExe]
    Last=1299
    bunda bi yanlişlik var bi yardimci olun

  5. 29
    Ziyaretçi
    ya abıcım hıc gıremıyorum ben bu oyuna start gelmıyo bı turlu

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 23
pvp server dosyası,  knight online pvp server dosyası,  1299 server dosyası,  server dosyası 1299,  server dosyası indir
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi