Kanka yazıları

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
Resimler ve Komik Şeyler Bölümünden Kanka yazıları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    DereeN
    Usta Üye
    Reklam

    Kanka yazıları

    Reklam



    Kanka yazıları

    Forum Alev
    7’den 70’e bulutlarin.pr



    Sirinmi sirin bi bebek olarak gelmis dünyaya



    Oyy sunun sekerliine bakin =)


    Bakmayin siz ilk resimde onun okadar masum durduuna


    Isini ii bilio hep kucakta gezio:D


    Ha bide ozamnlar merak sarmis dj’lie:D


    Bigün disine kestirmis komsunun köpegini


    (e yetmis artik.. uyuz oluyomus.. hergün köpegin havlamasi yüzünden dogru
    düzgün kendi aglama sesini duyurup, anne babasini rahatsiz edemiyomus:D)
    kafa tutayim derken...



    canm yaa nasilda korkutmus köpek :(


    Hic rahat durmazmis kücükken:D



    Genclik yillarindan bi foto daha:D


    Ama bunun hakkinda bise söyleyemiyorum.. cok kötü bakiyo:o


    (saclar sekil duruo söylemeden edemicem:D)


    Ama herzaman cocuk kalmiyo insan büyüyo.. iste buda 70 yasindaki hali..=)







  2. 2
    yıldızçiçeği
    Usta Üye

    --->: "7’den 70’e bulutlarin.pr"

    Reklam



    derencim harika olmuş canım emeğine sağlık
    baya bi güldürdün beni:D
    süperdi valla ne diyim:):)
    emeğin karşılıksız kalmıycak;):):)







  3. 3
    GüllereVurgun
    Usta Üye
    ya inanmıyorum ya konun harika olmuş canımın içi..:D
    valla çok hoşuma gitti ve çok güldüm :D
    baya emek harcamışsın
    ama gerçektende süper yapmışsın .. :D:D
    benim derenim konu açarda basit ve sıradan mı olur.. ;)
    emeğine sağlık canımm benim.
    benim resimde süper olmuş :D
    çok şirinim ne yapim .. :cool::D
    +repler döktüm yollarına .. :D







  4. 4
    P®øƒєﻛﻛíøиαL
    Usta Üye
    Ellerine sağlık DereeN'cim
    cok güzel olmuş yaa:)
    70 yaşında oyle olucam demek:D
    Torunlarımda ne kadar tatlı cıkmışlar ya aynen
    benım küçüklüğüm:D
    cok teşekkür ederim.harika olmuş+++


  5. 5
    nesemcim
    Emekli
    Eline sağlık canım benim...
    yine yapmışın yapacağını...
    Harika olmuş canım ya....
    Repler feda olsun sana....:)

  6. 6
    merely_mrv
    Usta Üye
    Ehe nesemcimle de çok şeker çıkmışız yaw
    Süpersin Derenim çok güldüm valla
    Emegine karsılıksız kalmıcak meraketme

  7. 7
    kovboy_18
    Emekli
    eee napalım herşey ortada :p sağol derencim emeğine sağlık valla süper bile yanında küçük kalır:D
    küçük yaşta kızları tavlayım ben :cool::cool::cool: nede olsa cayizma

  8. 8
    Berrak2
    Emekli
    süperdi yaa çok güldüm:D
    ne kadar huysuz bir bebekmişim..:):)


  9. 9
    Börtecine
    Emekli
    Ellerine sağlık dereb çok emek harcamışsın hehe çok güzel olmuş...Valla güzelde poz vermişiz haa Dedemiz emre abiyede saygılar


  10. 10
    Reloladed
    Emekli
    Badman Kankam'a bak ya :D:D

    Benim Saçlarımı Karıştırıyor :D

    Sen Daha Emo Saçları Nasıl bile bilmiyorsun ki kanka :P

    Karışma kafamı :D

    Ellerine Sağlık Valla Diyorum ...

    Dün'den Merak ediyorum Ne Konusu açacak diye ...

    Sürekli Saat'te bakıyorum ev'E gitmek istiyorum belki konu açmıştır diye merak ettim :D:D:D:D

    Emeğine Sağlık Gerçekten 2-3 Gün Uğraşmıştın Bu Konuyu

    +REP DereeN'cim :):)

  11. 11
    cachady
    Yeni Üye

    --->: "7’den 70’e bulutlarin.pr"

    Reklam



    işte kayda deger bir çalışma

  12. 12
    BADMAN
    Usta Üye
    kanka iste böyle olur emo lem haha süper olmus ya bu konu emegine saglik dereen :)

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 Sonuncu8Sonuncu9
kanka fotoları,  kankam,  kanka ,  kanka yazıları,  kankam yazıları
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi