Rep isteme yolları

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Resimler ve Komik Şeyler Bölümünden Rep isteme yolları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    D.K.F.Q
    Usta Üye
    Reklam

    --->: Rep isteme yolları

    Reklam



    tesekkürler yorumlarınız için saolun
    ForumAlev --->: Rep isteme yolları

  2. 14
    deliyim aybus
    Üye
    saol cok güzel olmus deniycem taktikleri







  3. 15
    2berkist
    Üye
    al sana rep...







  4. 16
    gFb-Mmth
    Özel Üye
    hadi hadi Allah wersin:D:D

  5. 17
    blakbusra
    Yeni Üye
    bende hep rap terih ederim herşey çok güzel olmuş her zamanki gibi

  6. 18
    Comodus
    Yeni Üye
    Bu rep bukadar niye onemli rap sayesindemi sitede ozel uye oluyoruz? Rapı olan bukadar gozdemi buyuyo ben anlamadım.

  7. 19
    ugur_19
    Emekli
    rep alınca ne oluyo ne işe yarıo ya bıraz cahılım kusura bakmayın

  8. 20
    enesao61
    Üye
    Şiiişt , bak ne yazdım?
    *Bakiiim..

    1 dk sonra..
    -Noldu baktınmı?
    *Evet..
    -rep im hala aynı?
    *Ee nolucaktı?
    -Boşuna mı bak diyoz sana, versene olm rep...
    *Hadi anam hadi yavrum, Allah versin..
    saol paylaşım için bu komikti :D

  9. 21
    RockBoys
    Emekli

    --->: Rep isteme yolları

    Reklam



    rep alınca ne oluyo ne işe yarıo ya bıraz cahılım kusura bakmayın
    Estağfurullah kardeşim ne cahilliği...Rap puanın artınca tecrübe puanın artıyor...Daha iyi yerlere gelebiliyosun tabi bunun için online süren ve yazdığın msj adedi ve konu açma adedide önemli...Usta üye,Ustalaşıyor,Özel üye gibi...Seviye atlamana yardımcı oluyor...
    Rap istenmez alınır...İstemekte yüzsüzlüktür bana göre emeğinize sağlık...

  10. 22
    *eda*
    Üye
    parmaklarına saglık guzel olmus hak eden rep alır ama bazende vermeyı unutuyoruz;)

  11. 23
    weltew
    Üye
    - Eğer bana +rep verirsen sana forumda abi derim
    *Ama ben bayanım

    - Ama , ama... ii o zaman sende -rep ver



    ehehe çok güsell... paylaşım için tşkler


+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi