Cevap Oyunu

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Cevap Oyunu ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 109
    FaİL£t
    Üye
    Reklam

    --->: Faceßook |PeT Society|

    Reklam



    Bende Oynuyorum Harika Oyun Ben BAşka Facden Alıyom Kendime Atıyom şyaları Öyle Dolduuyorum Odaları :D
    Ayrıca Yumartalar Süstür Ve Agaçlardan Gzerken Veriyor :D



    Onuncu Sayfa --->: Faceßook |PeT Society| isimli Yazı

  2. 110
    zeynep99
    Yeni Üye
    ya lütfen apara şifresini verin ne bu yumurtalarla ilgili fln bosverin oları para şifrewsini verin yaaa patlıyıcammmmmmm

  3. 111
    tontiş
    Usta Üye
    teşekkürler tarif için sevinççim. ama yapmaya üşeniyorum ben

  4. 112
    123pma
    Yeni Üye
    mesela oyun oynarket vurdugumuz yaratıklardan veya gemilerden çeşitli envarterler topluyoruz ama bu envarterleri fabrikada hangisini nasıl birleştireceğimizi bilmiyoruz hangisinin ne işe yaradığını ve nasıl birleştirme yapacağımızı yani bizleri aydınlatırsanız sevinirim.
    anbar dolu envarter toplayamıyorum.depolayacak yer kalmadı çünkü, bukadar envarter veriliyorsa bir işe yaramasılazım demi ne işe yaradıklarını ve nasıl birleştirecegimizi açıklarsanız menun kalırım bende bilmeyenlerde menunkalır sanırsan.

    saygılarımla 123pma

  5. 113
    Petibör
    Üye
    Kolay Gelsin arkadaşlar ama yaptığınız resimleri forumumuza da eklerseniz daha iyi bir paylaşım olacağı kanaatindeyim ama dilerseniz


  6. 114
    sagocu_kız
    Bayan Üye
    Sigara içenlerin bu resmi görmesi lazım :o
    Şu sigara denen şeyi kendiniz için olmasa bile sevdikleriniz için lütfen bırakın...!

  7. 115
    MsL
    Üye
    Bu zamana kadar yaptıklarımın arasında en iyisi mükemmeldi. Daha ileriye gidemedim şu oyunda. :)
    Sadece bir kere DESTANSI bir romantik ilişki olmuştu. :D

  8. 116
    eRen
    Özel Üye
    Güzel bir oyun beni sardı..:)





    Oyun Güzel , Seviye Atlamak , İyi Bir Ordu Kurmak Bayağı Zaman Alır Oyun Yavaş İlerliyor.



  9. 117
    eRen
    Özel Üye
    Kurulum Yaparken Gta San Andreas'ın Yüklü Olduğu Yeri Doğru Belirtmemiş Olabilirsin.

    Bundan Başka Bir Sorun Çıkacağını Sanmıyorum.


  10. 118
    kuskunum53
    Yeni Üye
    slm ben bu ayunun türkcesini istiyorum Last Chaos 2 Online Oyunu lütfen bu konuda yardimci olurmusunuz ben bu oyunun almancasini oynuyorum zaten ban bir link yolarsaniz sevinirim cevabinizi bekliyorum saygilarimla


  11. 119
    ÆSiя
    Özel Üye
    Orada biraz fazla item var.Onları sana ilerki lvllerinde söylüyor zaten bununla bunu birleştir şuraya ver.Gibisinden

  12. 120
    pokercan95
    Yeni Üye

    --->: Karahan Online Merak edilen kavim pet

    Reklam



    binek petler henüz karahan a gelmedi sadece 12sky2 de war diye biliorm..

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 18 kişi