Cevap Oyunu

+ Yorum Gönder
18. Sayfa BirinciBirinci ... 15171819 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Cevap Oyunu ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 205
    mum
    Özel Üye
    İslamiyet bir olduğuna göre mezhep ne için dört olmuştur?
    Cevap: El bir tane olduğu halde, parmakların beş tane oluşu nasıl bizim iş görmemizi kolaylaştırmakta ise, mezheplerin durumu da aynen öyledir. Hepsi İslam esaslarına bağlı olup, halkın kolaylığı içindir.

  2. 206
    29celal29
    Yeni Üye
    Kardeşim bukadara ucuz cevaplar olmaz hiç cevap vermeseniz bence daha uygun olur .sonra dört mezhebin olduğunu kim söylemiş taraftarı çok olan dört mezheb vardır taraftarı az olan birçok mezheb vardır .bu mezhepler kolaylıksa niçin bir mezheb taraftarı diğer mezhhebi beğenmiyor haksa hepsi eşit değilmidir

  3. 207
    rabia07
    Usta Üye
    Rabbim kuran,ı kerimi okuyup amel etmemizi nasip etsin
    Allah c.c.razı olsun bu güzel sunum için emeğine sağlık kardeşim.

  4. 208
    mum
    Özel Üye
    Kardeşim bukadara ucuz cevaplar olmaz hiç cevap vermeseniz bence daha uygun olur .sonra dört mezhebin olduğunu kim söylemiş taraftarı çok olan dört mezheb vardır taraftarı az olan birçok mezheb vardır .bu mezhepler kolaylıksa niçin bir mezheb taraftarı diğer mezhhebi beğenmiyor haksa hepsi eşit değilmidir
    Kafamıza göre yollamıyoruz kardeş
    Üçbin (3000) Seçme Fetva - Mehmet Emre kitabı adlı kitaptan paylaşıyoruz.

  5. 209
    Seleny
    Yeni Üye
    Yetkinforum Artık engellendi Senin Verdiğin Siteye Girse Bile Çok Yavaş Girer DOlaşmayı bırak Sİteye zor girersin

  6. 210
    Sergencik3
    Yeni Üye
    Size transformice indirmeden oynana bir oyunu tanıtıcıgım su anlık cok popüler diil forumdada göremedim zaten neyse transformice bir fare oyunudur bir odaya girersiniz 20-25 kisi o odada millet le oynarsınız peyniri alıp delige girmeniz gerekiyor chat bölümüne /title yazarsınız kendinize bi takma isim buluyorsunuz biriktirdiniz peynirleri toplayıp bir eşya fılan alabiliyorsunuz shop tan bu oyunun türkce versiyonu da var allta en ,tr br fılan yazıyor tr ye tıklayıp giriyoruz üye olmak ise acyip kolay üye ol a tıklıyoruz kullanıcı adı seviyorz şifremizi yazıyoruz şifremizi onaylıyoruz tamam diyoruz oyuna giriyoruz ilk basda cok komik gelcek ben gülmekden oynayamamsdım :D farelerin tipi cok komik aşagıya chat bölgesine /room survivor yazın oranın bi özelligi var oraya girdiniz zaman saman sizi öldürmeye calısıyor eger samanda en son sen kalırsan saman oluyorsun oyunda sakın samanın arkasına geçmeyin hugcu diyolar size survivor da yasaktır ama oyuna yeni basladınız zaman ilk önce title yani takma isim koyun ilk isimle ezik derler hep Yeahh chesee yapın o zaman süper oluyor işde böyle komik bir oyun iyi eglenceler dilerim oyuna girmek icin tr.transformice.com iyi günler :)

  7. 211
    Sergencik3
    Yeni Üye
    önerdiginiz indirmeden oynanan oyun varmı oynadım oyunlardan cok sıkıldım.

  8. 212
    Uzun Adam
    Emekli
    Downtown 1930s oyununu indirmeden oynayabilirsin.Muhteşem bir oyun ve sıkılacağını sanmam.

  9. 213
    bus3nur
    Yeni Üye
    bu hile süper ben kullanıyorum emege saygı adamı tebrik ediyorum her modda çalısıyor + rep

  10. 214
    Luine
    Yeni Üye
    Yıllar önce oynamıştım şimdi eklentileri ve türkçeleştirilmesi sebebiyle yeniden başlayacağım oldukça başarılı bir oyun piyasada ki mmorpg ler arasında :)

  11. 215
    Levidio
    Yeni Üye
    Şarkı süper olmuş, oyunda süper böyle ilgili bir ekip ve sürekli yenilenen bir oyun bulmak zor.

  12. 216
    Kinclave
    Yeni Üye
    Harika görevler falan var Haftalık Turnuvalar devam ediyor Avrupa ŞAmpiyonasının kampanyaları devam ediyor. farkında olan için harika bir hizmet veriyorlar gerçektenç. ben her kampanya ve etkinlikten yararlanmaya çalışıyorm. bu arada yeni yama ile maNga karakterleri geldi oyuna. işte karşınızda maNga karaterler.

+ Yorum Gönder
18. Sayfa BirinciBirinci ... 15171819 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 18 kişi