Derdini yaz

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Derdini yaz ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 109
    gurkan016
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: explorer sgiriş sayfam neden sabitlenmiyor yardımm

    Reklam



    sinemacrazy kardeşim alakadan dolayı teşkkür ederim denedim ama gene aynı ya


    Onuncu Sayfa --->: explorer sgiriş sayfam neden sabitlenmiyor yardımm isimli Yazı

  2. 110
    Sanal Türk
    Yeni Üye
    msı Readon 9550 Ekran Kartı Buna Overclock Yapılırmıu???
    Bidse Bu Ekran Karı Kaçlık Lütfen....


  3. 111
    UNIS
    Yeni Üye
    yadostum şu işi gerçekden biliyosan bana bir yardımcı olurmusun.

    şimdi sen
    C:\deneme demişsin ee ben C:\Documents and Settings\...\Desktop\deneme yaptım olmadı ille direk C:\ içindemi yapmam gerekşyor ve ben bunu yaparsam başka birine o dosyayı attıgımda da gorunurmu nasıl olucak.

    yaptım sanırım biraz önce ama dosya açılınca resim görünmedi kitlendi ve hata raporu verdi.??????

    :S:S:S:S:S


  4. 112
    burhan50
    Yeni Üye
    güzel bi paylaşım ama bu kadar rocu ben hiç bi arada görmedim :)

  5. 113
    sagocu_kız
    Bayan Üye
    Vay be değişik saç modelleri, giysiler, makyajlar :p
    Ben dayanamazdım heralde :rolleyes:

  6. 114
    FoReVeR34
    Üye
    Kadında pek surat yok o yüzden yorumsuz :p

    Ama daha güzel bir kadın konulsaydı biraz kıyas söz konusu olabilirdi (:


  7. 115
    gFb-Mmth
    Özel Üye

    Aman Allah'ım bu ne güzeLLik böyLe.. Allah Sahibine bagıslasın massallaaah :D


  8. 116
    y0q
    Yeni Üye
    türkceyi mahvettiniz yha :D
    ayyy tokio hotel en nefret ettigim grup ya elime milyon verseler genede gitmem onlari görmeye
    kizmi erkekmi belli degil
    nesini seviyorsunuz anlamiorum
    tabi herkesin kendi düsüncesi saygi duymak gerek ama böyle tiplerin nesi sevilir aklim almio bi türlü ne bicim bir zevkdir bu allahim ya :D

  9. 117
    xRockİnGirLx
    Süper Moderator
    Önceden sevdiğim bi grupdu
    Ama artık dinlemiyorum:cool:
    Bu Grubu Rüyamda da gördüm Bill.le Dans ediyoduk filan:p


  10. 118
    kadiraltun
    Yeni Üye
    kardeş benimki vista nasıl olcak yha D3D hata fln dio direcx dio anlamadım :S

  11. 119
    kadirmisi
    Yeni Üye
    ya ben bi şu media pk yı ayarlıyamadım ecsro oynamaya çalışıyorum ama 1 tane server var giremiyorum

  12. 120
    albaytrex
    Emekli
    Reklam



    hepsi aynı olamaz yaa çok enteresan

    hani laa nerden indiriyoz tıklıyom ana sayfa geliyo

    Yazı chok hızlı geciyo birz yavaslatsan daha guzel olur

    bide bunun nasıl yapıldığını yazsaydın daha güzel olurdu

    way be daha neler duycaz

    daha neler görcez bakalım

    Ne demek Kardeşim

    Kardeşim Link Kırık Duzenlermisin_

    çok güzelmiş teşekkürler

    bence ortaya atılmıs bı dü<mece

    teşekkür ederim paylaşım için

    süper görünüyor

    çok sevdm bulursam alcamm ksnlkle

    emegıne saglık ya çok buyulendım

    çok teşekkür ederim elinize sağlık

    çok saol valla bir sürü

    ZaFeR S.o.s larınnnn hepSi PhoToShoP!!!! xD

    doğru sölüo arkadaş katılıorum

+ Yorum Gönder
10. Sayfa BirinciBirinci ... 79101113 ... Sonuncu8Sonuncu9
zeyocuk
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 7 kişi