Psikopat buna denir

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Psikopat buna denir ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    ~~__ßtL__~~
    Üye
    Reklam

    --->: psikopatlıkk buna denir

    Reklam



    ßunlar gerçekten psikopat herhalde ne yapmışlar kendilerine.Allah akıl fikir versin ne denilir ki..:)
    ForumAlev --->: psikopatlıkk buna denir

  2. 14
    jackef
    Üye
    bence ona psikopatlik degil de salaklik denir.onlar da ne oyle ya insanmi degiller mi belli degiller..ilgi cekmek ugruna yaptiklari seylere bak..allah akil fikir dagitirken herhalde bunlar semsiye acmisti..allah hepsine akil fikir versin.







  3. 15
    mavisim_1_
    Üye
    bunlar ne böle yaaa ııyyy iğrennçç bişeyy.. deli midir nedir bunlar...

    masalcı21 e sonuna kadar katlıyorum çünkü söyliycek bişi bulamıyorum

    ALLAH ım bu ne ya içim çok fena oldu ha akıl ihsan eylesin hepsine







  4. 16
    gökçe34
    Özel Üye
    Hepside çok kötü görünüyor.. Gerçekten ; Allah akıl fikir ihsan eylesin ... Başka söylenecek birşey yok ...

  5. 17
    ben_böleyim
    Üye
    ııııııyykkkkkkkk hepside manyak bunların ya iyi cesaret edip yapmışlar benim elime igne batsa canım yanar .........

  6. 18
    cmk67
    Üye
    http://www.eksigenclik.com/wordpress...calama-sanati/

    bu siteye bakın isterseniz bide daha geniş bir biçimde anlatılıor.bu bi sanat adı ''bmezine'' vucudun içene bişiler koyup kabartarak yada kesip dikerek yapılan bi parçalama sanatı...

  7. 19
    Etkİ-Tepkİ
    Yeni Üye
    Yha buNLaR çok akıLLı ya da bn çok aptaLım xS AmaçLarı ne acaba çok merak edioRum... maksaT güzeL veya yakışıkLı görnmekse bnLarı yaptıRmadaN daha İi bi göRünümleRi oLur bnce...xS

  8. 20
    blackex_16
    Özel Üye
    yha kendi insan zanneden zavallılar topluluğu yha bunlar allah hepsine akıl fikir wersin!

  9. 21
    catlak58
    Emekli

    --->: psikopatlıkk buna denir

    Reklam



    abi yha mıgdem bulandı bende komık bısı sandım he ınsan +16 fılen yazar ama

  10. 22
    şükrüaktaş
    Emekli
    Buna piskopatlık değilde insanlık dışı hareket denir ya güzel olsa bari hepsi iğrenç...!!!


  11. 23
    asena93
    Üye
    Allah Hepsine Akıl fikir versin

    pisikopatlığın sınırlarını zorlamıslar hepsi

    Gerçekten Bakarken Inanamadım Ya Iğrençlerrr

    çok iğrençler ya
    bunu gece görsem korkudan ölürüm

    hepsi çok iğrençallah akıl fikir versin

    ewt ne kadar dengesiz insanlar var yani

    bunların yaptığı pishikopatlıktan başka bişey diil

    insanliktan cikmislar igrenc

    bunların hepsinin aklından zoru vardır bence

    gerizekağlılar bunların hepsi

    insan dışı varlık ya bunlar

    Allah akıl fikir versin ne diyim

    sadece bu güzel ötesi yaramaz

    geri kalanlar dünyanın genel eksiğini tamamlıyorlar

    çok kötü ve iğrenç görünüyorlar teşekkürler

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi