Harika yazdım

+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 24568 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Harika yazdım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 49
    djyeminli
    Üye
    Reklam

    --->: çılgın masaüstü

    Reklam



    süper ya birbirleriyle kavga ediyorlar ayırmak lazım bunları daha lazımlar


    Bu Konu --->: çılgın masaüstü Başlığı Altındadır

  2. 50
    bilge-seda
    Yeni Üye
    BİR bilgsayarla ilgili programda gormustum guzel birsey benim bilgisayardada olsa

  3. 51
    djyeminli
    Üye
    oh olmuş eline sağlık kızın bi laf vardır bizim arkadaşlar la kullandığımız "görmemişin telefonu olmuş şebeksi çekmeyince tutup şebeke çeksindiye ..... koyar

  4. 52
    remoil
    Emekli
    Türklerin yaptığı ilk sahte paralar,kopmamak elde değil arkadaşlar resmen elleriyle çizmişler ve bunu millete yutturmuşlar.
    NOT: sahte paraların orjinalleri merkez bankası müzesinde durmaktadır.

  5. 53
    crayziso
    Usta Üye
    Atatürk'ü nasıl çizmişler ya... Bu zamnada bu parayı alacak olurmu ;)


  6. 54
    remoil
    Emekli
    Alıntı crayziso Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atatürk'ü nasıl çizmişler ya... Bu zamnada bu parayı alacak olurmu ;)
    bu zamanda değil arkadaşım türklerin yaptığı ilk sahte para cok eski yani ilk türk lirasının basımından bi kaç gün sonra yapılmış olabilir türk milletini bilirsiniz:D

  7. 55
    ASM PC
    Emekli
    doyumsuzlar böle davranır herkes kıs aynı degildir!!!!!

    bu resım forum ıcınde bırcok konuda var ama yınede sağol

    abi naptını kurtlar vadisinin polatına pardon kadınlar vadisini

    ben bunu bi yerde daha duymuştum yine aynı tepkiyi verdim

    fareleri sadece çizgi film de seviyorum am bu çok şeker yaa

    whahahah akşam akşam bu yorgunlukla güldürdün beni yaaa

    yorum yazacak kadar bile değerli bulmuyoruum komik

    puha zuha haha hehe hihi fazla merak doktur usandırı

  8. 56
    ozerten
    Yeni Üye
    herkes daha iyisi olsun ister.bence elindekinin kıymetini bilememekten çok meraktan bakıolar...

  9. 57
    ardana
    Üye
    hardinede az olmasa +rap ama olmadı be kardeşşşşş bi dahaki sefere

  10. 58
    erudemud
    Üye
    önceden baska yerde görmüştüm süper oslun adam bnde onu istiyodum

  11. 59
    dark.water
    Asker Üye
    bana bunu dedi:
    vovv süpersinn!!

    sen süper zekasın tek kelimeyle..davranışlarınla herkesi büyüleyen bir zekaya sahip çoğu insan da olmayan bir zeka bu...ama unutma bunu kullanmakta ayrı bir zeka ister

  12. 60
    asi-girls
    Üye

    --->: ne kadar akıllısınız matematik olmadan IQ testi

    Reklam



    hihi:) banaDa bunu DEdi
    vovv süpersinn!!

    sen süper zekasın tek kelimeyle..davranışlarınla herkesi büyüleyen bir zekaya sahip çoğu insan da olmayan bir zeka bu...ama unutma bunu kullanmakta ayrı bir zeka ister

+ Yorum Gönder
5. Sayfa BirinciBirinci ... 24568 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 6 kişi