Harika yazdım

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 467810 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Harika yazdım ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 73
    RENO
    Üye
    Reklam

    --->: 9 degisik intihar çeşidi

    Reklam



    Alıntı balca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yha kardeşim nasıl açıyosunus bunu bn açamadım biri yardımcı olsun lütfen bu konuları açmak istiorum
    bana bak arkadaşım hangi konuyu açacaksan forumda o konunun açılacağı bölümü buluyorsun sonra o konuyu tıklıyorsun ve sol üst köşede yeni konu aç var onu tıklıyorsun orada açacağın konunun başlığını girip altta bırakılan büyük yere konuyu yazıdıktan sonra alttaki seçeneklerde konuyu aç var onuda tıkladıktan sonra konu açılmış oluyor hadi kolay gelsin güzel konu aç .


    Sayfa Yedide --->: 9 degisik intihar çeşidi Yazıyı Okumaktasınız

  2. 74
    jusca
    Yeni Üye
    aga ben google den yazdım yazan seyi öyle bişi cıkmadı ama guzel koptum

  3. 75
    alexdetumer
    Üye
    salatasarayın avrupa kupaları da var da no oldu 7 senedir bişi yapamıo:D:D:D

  4. 76
    blackex_16
    Özel Üye
    Alıntı alexdetumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    salatasarayın avrupa kupaları da var da no oldu 7 senedir bişi yapamıo:D:D:D
    hadi biz bişe yapamıyoz nese bizim kupalarımız war sizin gibi gidip ülkemizi küçük düşürmüoruz 0 puan - averaj alıp gelmıorus yayla kupasında basarılar fenerbahce :D emeğine sağlık dark water

  5. 77
    blackex_16
    Özel Üye
    Alıntı gFb-Mmth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En son sampıyonlar ligi maceranızı sölermisn :)
    Liverpool faLan ;)
    100 macta 4 galibiyet 1 beraberlik 95 mağlubiyet güzelll :D aferin fenerbahce :D

  6. 78
    kaya4557
    Emekli
    haha google ye helal olsun ama tani haklılar şimdi bunu elin yabancısı aratsa resil oluruz türkiye olarak yani

  7. 79
    CcC_cemil
    Aktifleşmemiş Üye
    gs li arkadaş...süper cupa flan demişsn..geçmişinLe övünmeyi bırakta bi tromso faciasına daha kurban gideceksin:D bu bi gerçekki türkiyenin yükselen değeri fenerbahçedir..bunu aklı başında olan hiç kimse inkar edemez..

  8. 80
    CcC_cemil
    Aktifleşmemiş Üye
    tabi gs özeldir.... o kadar büyük rakipleri yenip kendini dünyaya tanıtmak ve sonrasında bir mahalle takımına yeniLmek gibi bir rezilliğide anca gs yapardı diymi:D:D

  9. 81
    BeKooO...!!!
    Usta Üye
    google den böle bişey cıkıoda bizmi göremioz..işiniz yokmu sizin..FENERBAHÇE yle ne alıp veremiosunuz....kendi takımınıza gidin destek olun...

  10. 82
    CcC_cemil
    Aktifleşmemiş Üye
    evet hemen çıkııo..fb taraftarları başarı olunca takımını destekleyip başarısızlıktada başkana futbolculara ana avrat söven taraftarlardan değildir asla unutmayın;)

  11. 83
    dark.water
    Asker Üye

    --->: Fenere Bir Darbe de Google'dan

    Reklam



    yahu kardeşler bu zaten komik resimler bölümünde aslında böyle bişey yok tabi denedim ama çıkmadı diyosunuz(:
    biraz rlax olun(:
    böyle resimler gs içinde açılıyo zaten bjk içinde maksat mizahtan başka bişey değil(:

  12. 84
    alex 20
    Yeni Üye

    --->: Fenere Bir Darbe de Google'dan

    Reklam



    kendi takımlarına bakmazlar anca fenerbahçeyle uğraşırlar son şampiyon fenerbahçe kıskananlar çatlasın ........

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 467810 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 6 kişi