Artık Kısa Cümleler Kuruyorum

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Artık Kısa Cümleler Kuruyorum ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    ><CoTaNaK><
    Üye
    Reklam

    Reklam



    şuanda amerikanın çöpe attıklarıyla bir ülke doyar mış

    sende saol ama sen hic rep kullanmıyon

    kusura bakma kullanmıssın saol iyi günler

    bence hak olmuş ben olsaydım arabayı havaya uçururdum:

    ewet ya keske başka bi yöntemle intikam alsaydı gitti güzelim bmw

    haketmiştir valla,az yapmış

    kadın iyi yapmış bence dahada intikamını alsa çok güzel olurdu ahah

    adamın arabasına değil kendisine yapsaymış daha iyi olurdu

    adamlar işi kapmış yani

    helal bunlar babadan kapma asıl onlara sorucaksınız

    vaLLa heLaL oLsun aDamLara gerCi onLaRında iŞi ßu

    demekki o olay sadece biyolojik olmuyor bisal araba?

    telsiz filan olmasın bu yaabunu insanlar nasıl taşıyomuş o zamanlarda

    cep telefonu mu normal ev telefonumu belli değil

    telsızz telefon mu yoksa?

    nerden nereye işte teknoloji zamanında ne kadar deyerliydi bu cihazlar

    Süper ben biliyorum bu köprüyü fransada galiba.

    bunu adam gezerken neresine koycak yha kocaman bu


    Yazımız Hakkındadır

  2. 62
    isis
    Yeni Üye
    K&#252;&#231;&#252;c&#252;k sıkıntıları dert zannediyoruz.Boğazım d&#252;ğ&#252;mlendi.&#199;ok &#231;ok acı

  3. 63
    dj_GeCe
    Üye
    teŞeKK&#252;rLer &#223;iLdikLerimizi tekrarLadık &#223;iLmedikLerimizi &#246;ĞrenDik eLLerine saĞLık !!!

  4. 64
    yozkas
    Üye
    araba dediğin nedir ki, olan kadına olmuş zavallıcık, intikam alma şekli &#231;ok hoş, erkeklerin en değerli şeylerinden biri olan arabayı mahvetmiş, şimdi adam da kadından aşağı kalır durumda değil (ruh hali olarak, her ne kadar kaskosu olsa dahi)

  5. 65
    NesriN2
    Emekli
    cok iyi yapms hatta bu az bile,, ben arabayi benzinleyip yakardim:)
    hatta buda az bence...
    Helal olsun kadina:)

  6. 66
    sunny18
    Üye
    aldatılmak çok kötü ama bu şekilde intikam almak yanlış:o daha etkili çözüm bulmalıydı:o yani admın arabasına zarar vermek ona ne kazandırırki:o eski sevgisinimi:o saygısınımı:o ona harcadığı zamanımı:o kendini kötü hissetmesinden dolayı kaybettiği neşesinimi:o
    bence hiç birisi:o
    en iyi intikam o kişiye değer vermediğini göstermek için hemen ondan uzaklaşıp yeni bir yaşam çizmek kendine:o

  7. 67
    NesriN2
    Emekli
    Alıntı sunny18 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aldatılmak çok kötü ama bu şekilde intikam almak yanlış:o daha etkili çözüm bulmalıydı:o yani admın arabasına zarar vermek ona ne kazandırırki:o eski sevgisinimi:o saygısınımı:o ona harcadığı zamanımı:o kendini kötü hissetmesinden dolayı kaybettiği neşesinimi:o
    bence hiç birisi:o
    en iyi intikam o kişiye değer vermediğini göstermek için hemen ondan uzaklaşıp yeni bir yaşam çizmek kendine:o
    cok guzel soylemissin dostum,,sonuna kadar haklisin
    ama herkes senin gibi sakin ve mantikli dusunemio o anda yane.....:rolleyes:

  8. 68
    By_fredy
    Üye
    Allah muhafaza,ben hi&#231; g&#246;rmedim bilmiyorum duymadım hadi eywallah arkadaşlar..

  9. 69
    emre_26_26
    Yeni Üye
    şekil olmuş koltuklar hele süper o kadına ne olmuştur sonra merak ettim :D :)

  10. 70
    OR@L
    Usta Üye
    arabanın üzerindeki o yazıyı karalasanız bence daha iyi olurdu. anlayamadığım aldatılan kadın arabaya neden böyle bir yazı yazar.

  11. 71
    Apollo
    Emekli
    K&#252;&#231;&#252;kken Bende Bunun Oyuncagı Vardı Yabancılar Pazarından Almıstık :D

  12. 72
    bad_trip
    Üye

    --->: Dünyanın İlk Cep Telefonu

    Reklam



    arkadaşlar bence bu evler i&#231;in telsiz telefona benziyo 10 metreden fazla &#231;ekmez:D:D:D:D

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 12 kişi