Eğlenceli yazılar

+ Yorum Gönder
14. Sayfa BirinciBirinci ... 1113141517 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Eğlenceli yazılar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 157
    behlül571
    Üye
    ALLAH'u teala yapmış olduğun çalışmalardan dolayı cennetine aldığı kullardan eylesin inşallah...

  2. 158
    nesliii58
    Üye
    ııyyyy bunlar qerçekmi yha böqq iğrenç n mide varmış bunlarda bu arada en baştaki resimdeki yılanmı

  3. 159
    yorum_yoq
    Üye
    bende kızartma yiyodum bi bakim dedim birden iştahım kesildi nedense

    hepsi çok ilginçmiş ya en sondaki çok acayip ve komik paylaşım için teşekkür

    Hepside süper.Acaba bunlardan Türkiye de bulabilir miyiz ki

    valla bende görmedim böyle ev eşyaları çok hoş bir görünüm yaratıyorlar

    enterasanmış valla ama çok güzeller kim icat ettiyse eline sağlık

    Güzel ve Bi Okadarda İlginçle Acaba Bunları Nereden Temin edebilirz

  4. 160
    Nis@n
    Üye
    Bunların hepsi fotoshoptur..gercekle bir alakası yok kesinlikle eminim ...yine de ellerine saglık emek edip konu açmıssın:)komik değil bence bu konunun burda yer almaması gerekiyordu?


  5. 161
    Sensation..!
    Yeni Üye
    Alıntı Nis@n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunların hepsi fotoshoptur..gercekle bir alakası yok kesinlikle eminim ...yine de ellerine saglık emek edip konu açmıssın:)komik değil bence bu konunun burda yer almaması gerekiyordu?
    photoshop olduğunu sanmıyorm..bu adamlar buldukları herşeyi yiyiyorlar resmen..geçenlerde bi yerde bebek yedikleriyle ilgili bi konu ve resimleri vardı..buraya koyucaktım ama sonra vazgeçtim..gerçekten çok kötüydü..ne iğrençlik ya ıyy..:S

  6. 162
    türk kızı
    Görevli Bayan Üye
    arkadaşlar ben buna benzer bi oyuncak yapımı görmüştüm sonra deneyim dedim şöle bi üç havlu falan kestim ama yapamadım sonra annem kızmıştı:D:D:D
    ama bu kediler çok tatlı olmuş paylaşım için saol;)

  7. 163
    elif1993
    Yeni Üye
    qüzel imzalar ellerine sağlık ama ben kullanmam bunları yinede çok saol cnm :)

  8. 164
    hepsi hayran
    Yeni Üye
    ÇoK gÜzEl OlmUş TeşEkKüR eDeRiM...öDeVlErİmİ dAhA gÜzEl HaLe GeTiRiYoR......

  9. 165
    bjk_65
    Üye
    çok güzel olmuş hepside

    da bunlar küçük oluyo nası büyültcess

    çok güzel şeyler var burada ya emeğinize

    ben smiley göremedimm hani sayfa bile açılmıyo =(

    off be hepsi çok güzel emeğe saygı ellerine sağık devamını beklerim

    tşk.. hepsi çok güsel olmus

    emeğine sağlık hepsi birbirlerinden güzeller paylaşım için teşşekürler

    eLine sağLık Hasan Hepside ßirßiRiNDeN qüzeLL

    cnm çok güzel bunlar tam benlikk saol paylaşım için cerencimmm

    çok güzeller bazılarını aldım paylaşım için teşekkürler ikinizede

    hepsi süper ya tşkrler paylaşımın için çok komik

    Bunlar güzeller ama daha küçükleri olsa daha iyi olurdu

    bende açılmadı galiba sorun var benim bilgisayradda

    walla ben bir tane güzel gördüm diğerleri güzel değil walla

    emeğine sağlık hepsi çok güsel hangisini alcağımı şaşırdım

  10. 166
    ömer_46
    Emekli
    Arkadaşlar Bu Sayfada + SOS SUN SOM ELİXİR Gibi degerli Eşyaların resimlerini Buraya Koyun Bakalım En Çok kim Düşürmüş...

  11. 167
    jujum_j0nj0n
    Yeni Üye
    qzL qözleri warmış kızların ama orjinalleeri dha qzL oluo her akşam çıkar tak çıkar tk km uqraşır yha =)

  12. 168
    BozGuNoNLiNe
    Üye
    Maillist de açık var arkdaşlar dikkat ediniz. Biraz uğraşınca çok rahat listede kayıtlı email listesine ulaşabiliyorsunuz. "config.php" sizi koruyamıyor. email listesi zaten db olarak değilde txt olarak kaydedilmesi hatanın en başı.
    ben sadece uyarmak istedim. Eğer php bilginiz varsa açıkları kapatınız.


+ Yorum Gönder
14. Sayfa BirinciBirinci ... 1113141517 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 9 kişi