Kısa yorum yaz

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Kısa yorum yaz ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 37
    |¨MaD qİrL¨|
    Usta Üye
    Reklam

    --->: arkadaşlar bu resmdeki küçück bebeğe bakın ya çok kötü

    Reklam



    Yaaa Yazık Ya....
    Canım Banim...
    Kıyamam VaLLaa....:(:(:(
    ALLah AiLesine Sabır Versin...
    HastaLığı Vermiş Çözümünüde Verir İnşaLLah...
    Canım Yaa...
    Minicikk....:(:(:(



    Bu Yazı --->: arkadaşlar bu resmdeki küçück bebeğe bakın ya çok kötü İsimlidir

  2. 38
    wolxan
    Yeni Üye
    Allah ne verırse hayırlısını versın yarabbım BUGUNUMUZEDE SUKURLER OLSUN

  3. 39
    dark.water
    Asker Üye
    Konu içerisinde, en az bir cümle veya konu başlığı mesaj içerisine tekrar yazılması zorunludur.
    Lütfen tekrarlamayın.

  4. 40
    kızıltaş
    Yeni Üye
    şekerle aram iyi değildir o kadarki çayı bile şekersiz içerim fakat bunlar çok güzel görünüyo niyetli olmasam şekere ilgi duyardım paylaşım için teşekkür

  5. 41
    SaGo_EmRe
    Üye
    Bu şekerleri bulabilecegim bir yer varmı acaba (: valla çay'a atmaya bile kıyamam ya..(:

  6. 42
    bee-hil
    Yeni Üye
    çok gzl yha özellikle dans ederken çekilmiş resimlerine bayılıyorum..:D

  7. 43
    seçkin974
    Emekli
    bu kadının şarkılarını çok dinlerdim önceden halada dinler ve çok severim emeğine sağlık ;)

  8. 44
    harddie
    Yeni Üye
    O Yalan Bi Kere Ashton Kutcherla Beraber şaka Düzenlenmiş Yaniii Hamile Fln Değil!!!sadece Gazetecilerle Dalga Geçmiş

  9. 45
    Cedric
    Emekli
    Bende 593 tane resmi var ve hepsinide biliyorum.Neden bilinmedik fotolar dedinizki başlığına anlayamadım :S


  10. 46
    navruz
    Üye
    valla bende düşünemedim buda demek oluyorki zekanın o yaşlarda daha üst seviyelerde olduğunu gösteriyor

  11. 47
    demyas
    Üye
    Allah'ım Allah'ım bu zamane çocukları ne kadar da bilmiş:D
    Bana sorsalar duruyo derdim.. ama çocuklarr düşünme tarzları bile çokk güzel..;)


  12. 48
    neseelii
    Üye

    --->: ana sınıfı öğrencilerine yapılan bir test

    Reklam



    bende duruyo derdim herhalde :S maşallah ne diyelim benim akıl iyice gitmiş galiba :D

+ Yorum Gönder
4. Sayfa BirinciBirinci ... 3457 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 19 kişi