Deneme Yazıları

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Deneme Yazıları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    ACİL
    Özel Üye
    Reklam

    --->: girişte bir uyarı alıyorum

    Reklam



    install klasörünü silmemişsin kurcalayanlar olabilir ayrıca Copyright in dil dosyasından değişmiş olabileceğini söyledim ve öyleymişte zaten bunu değiştiremessin orjinaline geri al.


    Yazımız --->: girişte bir uyarı alıyorum Hakkındadır

  2. 62
    kadircankahve
    Yeni Üye
    sağol kardeşim emeğine sağlık ama linki göremiyorum acaba teşekür edince mi çıkacak

  3. 63
    kovboy_18
    Emekli
    Alıntı kadircankahve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağol kardeşim emeğine sağlık ama linki göremiyorum acaba teşekür edince mi çıkacak
    sen yeni üyesinya ben seni biraz kandırdım kaptılan konumda burda link yok sadece msn plus yüklüyse bilgisayarında o zaman yapabilirsin tamam mı?teşekkür etmeyle falan hiç bir ilgisi yok kardeş;);)

  4. 64
    dijiland
    Üye
    abi ftp deki install klasörü bumu acaba ???


    birde Lib dosyası var onu ben atımı hiç hatırlamıyorum ????silsem zararı olurmu

    bu bende forum kuruldu kurulalı var silsem zararı olurmu acaba abi??? ve dil dosyasını demişsin onu neren bulmam gerek ?

  5. 65
    KemaaLL
    Emekli
    ilk tavsiyem hiçbir zaman install klasörünü adını değiştirerek bile ftp de tutmayın..

    ikincisi php dosyana işleyen kod sürekli oluyorsa server sahibinede ilet.. o sunucuda açık var. ve sürekli olarak içine kod işlenen dosyaya ch 444 ver. varsa böyle php dosyaları onlarada ch 444 vermen gerekiyor.

    ayrıca vbulletinin için 3.6.x sürümü bir dil dosyası bularak yeni dil dosyası yükle ve eskisinden kurtul..

  6. 66
    dijiland
    Üye
    ftp ana dizinde forum içerisindeki index global topx vs vs ve diger dosyalara giriyor kodlar..

    Forum dosyasını ch 444 yapsam herhangi bir sakıncası olurmu??

    ...diger söylediklerinizi eski dil dosyasını sildim başka 3.6.3 dil dosyasını yükledim

    yanlız dedigim gibi yine 3.0.7 gözküyor forumda. ama admincpanelde 3.6.8 pl level 1 diyor anlamadım gitti:S...

    instal klasörü adına ftp hiç birşey koymadım..


    ilkez vb_seo kurmuştum ondanda olabilirmi acaba???

    server sahibinde tek vbulletin benim herhalde herzaman bazı seyler hep ondan kaynaklanıyor onada bugün ileticem umarım düzeltirler...

  7. 67
    KemaaLL
    Emekli
    3.0.7 yazan yerin aynı şekilde dil dosyasında arat.karşına çıkacak yer copyright olacaktır orayı sil tamamen dil dosyasının kendisi düzeltecektir.eğer orda değilde stilde yazıyorsa o zaman durum farklı stilin footerinde düzenleme gerekir..

    son zamanlarda karşılaştığım sorunlardan biri php dosyalarına belli belirsiz atılan kodlardı.normal güvenliği sağlanmış bir sunucuda bu mümkün olamaz. hiçbir şekilde php dosyasına bi kod işlenmez.eğer işleniyorsa beraberinde bi açık oluşturuyor demektir.ard arda hatalarda bunun sebebi. gelelim ch 444 mod ne işe yarayacak. bu o dosyayı sadece salt okunur tabir edilen okuma iznine açar.hiçbir şekilde o dosya düzenlenemez veya üzerine yazılamaz demektir. server güvenliği alınana kadar bu sorununu kökten halledecektir.buna rağmen devam ediyorsada yeni bir hosting firması aramaya başla bence..


  8. 68
    mahirhan
    Üye
    arkadaşlar yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi bilgisayarımın ekranının sağ veve sol köşesi yok olmuş yani daralmış bunu nasıl düzeltebilirim

  9. 69
    diyaz
    Üye
    Monitörün üzerindeki düğmeler ile düzeltebilirsin. her iki yana doğru ok işareti var onunla görüntüyü daraltırsan olur bu iş.

  10. 70
    50curtis50
    Usta Üye
    monitörün menÜ ayARlARından yapmaya calış oLmazSa sag tıkLa özellikler sonrada ayarlar sekmesinden cözünürlüğü deiştir......

    ßy CurtiS

  11. 71
    diyaz
    Üye
    Evet arkadaşım bu hassas bir konu ve ben her zaman elimden geleni yapıyorum. Genç arkadaşlar bu konuda işi biraz eğlenceye alıyorlar. Hoşgörmek lazım tabii...
    Önemli olan bunun eğlence olarak bırakılması. Hayatın her alanında alışkanlık haline getirilmemesi... Bu konuda destekcin olacağım:)

  12. 72
    aska_surgun
    Yeni Üye

    --->: Antalya

    Reklam



    Paylaşım Çok güzel Antalya Kumluca'da ikamet eden bi kardeşiniz olarak daha iyi tanımış oldum Antalya ve ilçelerini

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
deneme
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 16 kişi