Facebook Süper Sözler

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Facebook Süper Sözler ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 145
    Alev Üyesi
    Üye
    Bence avea ama onunda şebeke sorunu var işte heryerde çekmiyo

  2. 146
    sinemacrazy
    Usta Üye
    Merakla beklenen yapımlardan Prototype için yayınlanan "Brutal Bosses" videosu.

  3. 147
    zelihaa
    Bayan Üye
    arkadaşlar bu ne demek oluyo ingilizcem pek iyi değilde siz yardımcı olurmusunuz.ben takip ediliyormuyum yani

  4. 148
    ORKUN
    Usta Üye
    Bellek Dosyaları

    Taranan: 513
    Tespit Edilen: 0

    Kayıt Defteri Dosyaları

    Taranan: 418
    Tespit Edilen: 11

    Dosyalar

    Taranan: 6024
    Tespit Edilen: 6

    Tespit Edilen Tehtitler


    17

    Program bulacağı riskli dosyaları bulmuş,yapmanız gereken 'İleri' butonuna tıklayıp gerekli işlemi yapmak.'Takip ediliyormuyum' demişsiniz; bu programın temizlediği virüsler genellikle dediğiniz gibi takip etme amaçlı kullanılır (bulaşır).Temizlediğiniz takdirde hiçbir problem yok.

  5. 149
    ORKUN
    Usta Üye
    orkun
    keylogger varmı peki bunu öğrenmke istiyorum
    Verdiğin ekran resminde keylogger yok fakat trojen var.Aşağı yukarı aynı özellikleri taşır.Tavsiyem 2 haftada bir tarattırın.Çünkü bu dosyalar çabuk bulaşabilip yayılabilen virüslerdir.

  6. 150
    mustafa3325
    Usta Üye
    arkadaşlar çorappmı ayakkmı
    ayak diosanız ben bakar bakmaz buldum hehehehe

  7. 151
    sagocu_kız
    Bayan Üye
    arkadaşlar çorappmı ayakkmı
    ayak diosanız ben bakar bakmaz buldum hehehehe
    Konu başlığı ; Bir Çift Çorabı BuLabilecekmisin ?

    Ayaklar bariz görünüyor zaten onu bulmada ne var :p
    Ben çorabı hemencik buldum :p


  8. 152
    se7en
    Usta Üye
    bence doping almış. çünkü bir bacak bu kadar kaslı olamaz. montaj da değil gerçek ama doping almış :)

  9. 153
    ***son***
    Üye
    demek benim beynim normal xd

    3 sn yede buldum...
    olley

    15 i geçemedim..gerçek hayatta da 10 u geçemem..

    ben 5 yaptım işim çıktı gidiyorum sonra yine oynarım..

    peh 16 topladım ilk oynayış

    14 yapabildim bi 15 yapamadım

    lwl1:12 lwl2:16 lw3:14

    Birkaç kez denedim fakat 14 tane toplayabildim en fazla

    bn oynayamadm bile desem

    En fazla 648 yapabildim..

    Biraz daha denesem 1o bini yakalarım.

    çok güzelmiş amma zorlandım ya ..

    253 bu kerede 5000 binide gecerim ama ugrasaam

    Ama beni ilk hamlede yakaladı

    522 ama basit bir oyun konsantre ve hız gerekli okadar

    vayy be adam resmen sayeser olmuş yaw

    hayret ilk defa görüyorum bunları

    Nası yani?
    Beğendim sonuncu şiiri =)

    Çok güzel görünüyor. teşekkürler.

    Muhteşem ßir Görüntü..

    ßence Ay'dan Dünya'ya ßaKmaK Daha GüzeL..

    sana katılıyorum çok güzel gerçekten.

    paylasim icin tesekkürler cok güzel gözüküo

    Ben dünyanın kutuplardan basık olduğunu biliyorum bu yusyuvarlak

    sp3 Geldiği gibi arkasından problemlerde getirdi

  10. 154
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Haha Adam GastroCinemius Çalışmış ;D

    Süper Ya ;/ Görüntü İğrenç Ama Kendimi Anatomi Atlasına Bakıyo Gibi Hissettim Bütün Kaslar Belirgin ;p

  11. 155
    c4rt3lcSS
    Üye
    bu kadar şiddet yanlısın olmayın ya tamam erkekler çoğu zaman çok kızdırıyo
    kızmakta haklıyız cogu kez :) sizin o çeneniz varken gülümsememiz bile sahte :)(:@) :P

  12. 156
    se7en
    Usta Üye
    İçeri giren çıkamıyorsa insan kemiklerinin ve kafataslarının içerde olduğunu kim söylemiş. Bence ihmal edilmeden araştırılmalı..

+ Yorum Gönder
13. Sayfa BirinciBirinci ... 1012131416 ... Sonuncu8Sonuncu9
Nerde bu uykucular facebook paylaşım
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 1 kişi