25 yıl sonra ölüm olmayacak! (ölümsüzlüğün sırrını çözdüğünü iddia eden doktor )

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden 25 yıl sonra ölüm olmayacak! (ölümsüzlüğün sırrını çözdüğünü iddia eden doktor ) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    aallii
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: 25 yıl sonra ölüm olmayacak! (ölümsüzlüğün sırrını çözdüğünü iddia eden doktor )

    Reklam



    bence dıkkat cekmek ısemıs canı allah verır alllah alırr :D:D:D:D:D
    ForumAlev --->: 25 yıl sonra ölüm olmayacak! (ölümsüzlüğün sırrını çözdüğünü iddia eden doktor )

  2. 14
    By_fredy
    Üye
    boş şeyler arkadaşlar kafanızı yormayın..saygılar







  3. 15
    fero74
    Üye
    "Her Nefis Ölümü Tadacaktır" , "O'ndan Geldik Ve Tekrar O'na Döndürüleceğiz"
    Ayetleriyle Ölümün Kaçınılmaz Bir "Hak" Olduğu Anlaşılıyor.Ölümün Yaşlanmayla Alakası Yoktur.Yaşlılığa Çare Bulunabilir Belki.Yani Genç Kalabiliriz Yaşadığımız
    Süre İçerisinde.Hz.Eyub'un Hastalıktan Kurtulmak İçin Girdiği Suyun,O'nu
    Gençleştirdiği Kuran'da Geçmektedir.







  4. 16
    muratsonkaya
    Üye
    müslümanlara bunu yutturamazlar.bunu ancak dünya sevdasıyla yananlara yuttururlar.saygılar

  5. 17
    pegasus
    Üye
    bence saşmalık acaba 25 yıla kadar kimse kalabilecek mı Allah dilese hiç birimizi yaşatmaz verende Allah alanda Allah

  6. 18
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Arkadaşlar Ölümsüzlüğü bulan bir zeka geçimişimizdede mevcut.. yani Lokman hekim.. birileri daha belki ölümsüzlüğü bulucak.. Ama buda bi şekilde engellenir. Nası lokman hekim Cebrail tarafından engellendiyse..

  7. 19
    mumsema
    Özel Üye
    Alıntı TAHSİN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    insanın ömrünü uzatması ve kısaltması kendi elinde olan bir durumdur ama canı alan ALLAHTIR yeri ve zamanı O seçer
    insan istese kendi ömrünü kısaltabilir.;nasılmı gider intihar eder ölür
    insan ömrünüde uzatması kendi elindedir;sağlığına dikkat ederek bunu yapabilir ama sonuçta insanın kaderi vardır ne zaman nerde öleceği belli değildir.Gaybı yalnızca ALLAH bilir.
    TAHSİN kardeşim neye dayanarak bunları söyledin anlamadım!

    “Hiç kimse nerede öleceğini bilmez.” (Lokman/34) Bilinen tek şey eceli gelenin öleceğidir. “Allah’ın izni olmadan hiçbir kişi ölemez. Ölümün belirli bir süreye göre yazılmıştır.” (Al-i İmran/145) Ecel tamamsa tehiri asla mümkün değildir. Önce gelmesi zaten düşünülemez. Ne bir saniye önce ne bir saniye sonra. Daima ve herkes için tam zamanında... Ecelleri geldiği zaman ne bir an geri kalırlar ne de bir an ileri geçerler.’ Nahl/61)

  8. 20
    DELLATOR
    Üye
    Peygamberimizden bir söz:
    Çöre otu Ölüm hariç herşeye devadır!

    yani herşeye çare var ama ölüme yok!

    ki ölmeyipde napacaz ki insan herşeyden sıkıldığı gibi yüz yıllarca yaşamaktan sıkılıp sonunda kendini öldürür.
    Biraz mantıksız cada doktorun dedikleri nedne 25 yıl sonra kendi elind egarantisi varmı hadi 24.yılda öldü kim yaşatacak insanalrı? :-)

  9. 21
    berfasor
    Emekli

    --->: 25 yıl sonra ölüm olmayacak! (ölümsüzlüğün sırrını çözdüğünü iddia eden doktor )

    Reklam



    yaw sizde herşeyi allaha yorumlamayın.biraz bilimsel açıklamalar yapın yaw.ölümün çaresi kanserinde çaresi doğal olarak.tüm hastalıklar kalkacak diyor.düzgün yorum yapın yaw.tekke mi burası.böyle paylaşım olmaz.iyi o zaman herşeyi allaha yorumlayın.

  10. 22
    ><CoTaNaK><
    Üye
    bence insanların yapacak işleri kalmamıs gibi saçma sapan konusmaya başladılar bu saçmalıklar yerine baska seylere kafa yorsalardı şimdi herşey daha farklı olabilirdi

  11. 23
    YapRock
    Forumun Herşeyi
    Alıntı berfasor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaw sizde herşeyi allaha yorumlamayın.biraz bilimsel açıklamalar yapın yaw.ölümün çaresi kanserinde çaresi doğal olarak.tüm hastalıklar kalkacak diyor.düzgün yorum yapın yaw.tekke mi burası.böyle paylaşım olmaz.iyi o zaman herşeyi allaha yorumlayın.
    yaşama geliş amacımızı unutmamak gerekir. bilimle din çelişmedi zaten merak etme.

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 12
5 üzerinden | Toplam : 0 kişi