Süper yazılar

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Süper yazılar ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    bykey68
    Yeni Üye
    Reklam

    Reklam



    Trol King güçlü çünkü 70 lvde 5 kez olerek olduruyorum

    Ultimaya dalmanı öneririm.
    74 level warriora 5 k vuruyo(hp 5 k )bilmem anlatabildim mi..
    Sana Katılıyorum Bencede Volacano

    volcanıc rock , islliyon , felankora ama en güçlüsü felankor

    wolcanik rock bayabi güçlü bi kere CZ de ORC towna girmişti yatan kalkamıyodu

    GÜZEL RESİMLER PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    çoık güsel olmuşlar
    aminarkadaşım.
    sabah sabah ne güzel dualar ettik sayende

    allah sendende cümlemizdende razı olsun kardes çok güzel yapmışsın

    çok güzel ve üzerindeki yazılar çok anlamlı

    Bu resim ve dualar çok güzelmiş.Allah razı olsun kardeş.

    Ellerine sağlık ama olsa süper olurdu +reppppp

    gerçektende bomba resimler bunlar yaa hosuma gitti + repp benden

    arkadaşlar biz türküz hep böyle kalacağızz ve de neden türklerle alay geçiyonuz ki bunlar hep osmanlı bi kere

    Allah racı olsun kardeşim, gerçekten duygulandım

    hehehehehehehe heheheh heheheh çok manyak bişi yaw


    Yazımız Hakkındadır

  2. 62
    7thS0N
    Yeni Üye
    Alıntı _Reloladed_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    la Ultima iyi değil la yani ultimanın ellinde birşey var ona deyince ölüyon... o sana vurunca kaçıyordun işte kolay kolay ölür ;)
    Rica ediyorum senden,Ultimaya (gidebilirsen) dalar mısn ? uzaktan ya da yakından farketmez.sonucu da buraya yazarsın :)

  3. 63
    ForumCanavarı
    Yeni Üye
    bENCE EN GÜÇLÜ VOLCANİC ROCK GM ARADA MARADONA ATIO AMA ÇOK GÜÇLÜ YANİ FALENKORDAN BİLE GÜÇLÜ ÜÇ TANE 75 LWL ASAS 5 DK KESEMEDİ AMA FALENKORDA GÜÇLÜ SONRA ULTİMA VARRDAWİLDON WİZARD BUNLARIN YANINDA GÜÇSÜZ KALIRR TROLL KİNGDE DAHİL:p

  4. 64
    gazazdogan
    Üye
    Alıntı 7thS0N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Knight Online ın su anki en güçlü canavarı Ultimadır.
    Felankordan da güçlü.
    Kesen sadece 1 clan vardır.Edana Sult4ns
    Chitin shield drobu artık kalktı,ve sadece ondan düşüyor su an sanırm.
    katılıyorum edanada Sult4ns clanı baskanı sezar adamın 3 clanı var 2 si g1 diğeri g2 ama banned oldular cünkü 1 gecede 5bin ytl değerinde item cıkardılar bosslardan sezarın lwli 72 diğer üyelerin lwleri 80

  5. 65
    bresciano
    Yeni Üye
    bence en gucluleri boss eventler!!teker teker dalsanız knightta adam kalmaz bakın arkadasda vermis resimde

  6. 66
    suleymanemre
    Üye
    yaa ufak arabaları hiiç sevmem araba dediğin büyük olur; bunları sürerken dısarda rüzgar varsa ben korkuyom rüzgar devirir die :)):

  7. 67
    cexit
    Yeni Üye
    yeni cıkan questler cok güclü bir prieste quest apostle 5992 vurdugunu gördüm adam yattıktan sonra daha oyuna girmedi:)
    volcanic rock var kesmek kolay deil
    ultima cıktı yeni
    felankor var zor bi canavar ama saglam bi clan kesebilir kesiolarda ztn
    isilon var ama büyügü kücükleri kolaydır 55 lwl koxpcu kacarak keser ama kacarak
    bence yine en iisi
    volcanic rock keseni gösterin bana oyuna girmicem

  8. 68
    jhfetestry12
    Üye
    tam adını bilmiyorum ama okuldan ark demişti 1420 lik can potu düşen bir yaratık var 8 tane 80 lwl 5-10 dakkada zor kesiolar ama kutunun içindeki 6 bölümde ful shard raptor gibi iyi item var

  9. 69
    gazazdogan
    Üye
    ya arkadaslar bide ben bi canavar gördüm czde bana 1.5k can vurdu boss değil ismini hatırlamıyorum ama elinde yanan bi kılıç bide kalkanı vardı orc bladeye benziyodu küçük boylu

  10. 70
    ahmet1990
    Yeni Üye
    eywallah kardeş süper oldu ellerine sağlık ellerin dert görmesin saol var ol kardeş

  11. 71
    gFb-Mmth
    Özel Üye
    Alıntı BYDRACULA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GÜZEL RESİMLER PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER......
    arkadasım forumda büyük harfle yazmak bagırmak anl----- geliyo..Forum kurallarını okumanı tawsiye ederm :)

  12. 72
    MUSTAFA
    Usta Üye

    --->: 750 Milyarlık [Modifiye] Yapılmış...

    Reklam



    ben ucaga benzettım daha cok bundakı rahatlık ucakta yoktur heralde

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 25 kişi