Yorum yaz

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 124 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Yorum yaz ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    KemaaLL
    Emekli
    Reklam

    Yorum yaz

    Reklam



    Yorum yaz

    Forum Alev
    çok değişik bi tasarım olmuş.Gitten sonra herhalde yeni bir model gitle daha uğraşacaz.Ama bu arabalarda yakında üretime başlarsa şaşırmamak lazım



  2. 2
    İNFAZCI
    Üye
    Reklam



    Yaa keşke abi mükemmel olurdu yaa arabanın güzelliğine baksana yaa...
    Çoook Şirin bişi olmuş...
    Ellerine Sağlık...







  3. 3
    Control
    Yeni Üye
    nesi manyak bu aracin?
    bu ARADA plakayi guzel yapistirmislar..
    bir de babam sagolsun konulabilirdi







  4. 4
    sweet_witch
    Yeni Üye
    bu avatarlar çok hoş özellikle dışarıdayım uykum geldi ve meşgulüm devamını bekleris;)

  5. 5
    ka®a
    Üye
    Devamını da aktarıyorum canım upload ediyorum simdi ;) Begenmene sevindim.

  6. 6
    Easy
    Güncelleme
    Sevgili Ka®a'cım Hepside birbirinden Güzel , Emeklerıne Saglık Her biri için +rep hakediyorsun

    Eski rep'in 69

    Yeni Rep'in 225

    Hayırlı olsun , Tekrardan cok tesekkurler bu guzel paylaşımların için.

  7. 7
    ka®a
    Üye
    ASıL ben tesekkür ederim arkadasLar hepimiz payLasım icin varız eLimizden geLdigince (:

  8. 8
    Apollo
    Emekli
    çok güzel aveterlermiş. sagol dostum. ama nasıl yükleyecegiz ki

    ÇOK GÜZEL DEĞİLMİŞ İNSAN Bİ SPOR MODELİ YAPAR

    çılgınlık yapıpta bizimle paylaştığın için saol kardeş

    Türk Yaparda Bakmamıyız Helal Olsun Kardes Guzel Olmus

    Çok Spr Olmus ya ..Aslında Üreilmeli Bence

    bence mukemmel olmuş ii tasarım helal olsun

    bide bana biri link vermeyi gösterebilirmi lütfen

    Bu Araba Degil Sanki Helikopter Nasıl Binilir Buna

    Tek resim reanult yu ifade edemez. Ben bulup eklicem

  9. 9
    Ziyaretçi
    way way way çok güzel paylaşım we çok güzelş araba yaaa

  10. 10
    suikastci
    Üye
    ben binmem bu arabayaa yaff mahallede geçerken rezil olurum:P

  11. 11
    moonback
    Üye

    Reklam



    süper olmuş bu aracın hastası çok özelliklede modifiye edilince çok güzel oluyor..

  12. 12
    ahfa
    Özel Üye
    YAW abi iyi güzel araba da ben bunun direksiyonunu göremedim nasıl yön değiştiriyo????????****

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 124 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi