Mesajlarda Anlamsız Cümle Kurmak

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Mesajlarda Anlamsız Cümle Kurmak ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 61
    Dermaht SS
    Emekli
    Reklam

    --->: Kaspersky,de Şu Hatayı Alıyorum güncelleme sonunda nedir anlamı ?

    Reklam



    biri yardım ederse bende çok sevinirim aynısı bir yıldan fazla süredir bende de var çünkü... ICEEXOL anlar bunlardan ama, insallah görür..


    Yazımız --->: Kaspersky,de Şu Hatayı Alıyorum güncelleme sonunda nedir anlamı ? Hakkındadır

  2. 62
    ICEEXOL
    Özel Üye
    Güncelleştirme kaynağını takip edin ve klasörün içeriğini boşaltın.

    Aşağıdaki adresten en son update dosyasını indirin.

    Buradanda indirdiğiniz update'i nasıl içeriğini alacağınızı izleyin.



    Doğru bir şekilde işlemleri tamamladıktan sonra sistemi tekrar başlatın.Az önce otomatik update üzerinde yaptığınız değişikliği geri alın.

  3. 63
    DüşlerVadisi
    Üye
    Wayy Anlatıma Bak Be Çok Çok Çoookkkk Tesekkür Edyiroum elllerin dert görmesin

    peki kendi uptade yapmıyormu kaspersky niye manuel yapıyoruz ?

    verdigin yere baktım ama bişey anlamadım hangi update dosyasını indirmem gerekiyor


  4. 64
    ICEEXOL
    Özel Üye
    Current week's updates bölümündeki herhangi bir link'e tıkla.

    Eğer 22 Nisan'a kadar olan tüm güncelleştirmeleri almak istiyorsan Complete Update'e tıkla.

  5. 65
    DüşlerVadisi
    Üye
    o.k ben yazana kadar sen yazdın saol :D
    kusura bakma ama konu altta kaldı ne yapıcam hangisini indirmem gerekiyor

    bi soru daha masa üstüne aldıktan sonra acıyormuyuz dosyayı yoksa öylecemi kuruyoruz programa nasıl oluyor

  6. 66
    DüşlerVadisi
    Üye
    Aynen Yaptım Ama dosyayı attım içine ama yeni güncelleme yapiim dedim yine güncelleme basarı ile tamamlandı diyor ama sonunda hata kodu yazıyor bu sefer hata kodu degişik yazıyor önceki gibi degil

  7. 67
    sunny18
    Üye
    :p ilk 4 denemem de vuramadım bile:))))))))))
    5. denemede 372.5 alabildim
    sanırım sitede birinci ben oldum oleeeeeeeeeeeeyy(sondan birinci:confused: )

  8. 68
    Poseidon
    Üye
    Alıntı psco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sen marmaris bitiyo derken ne biyito dedin anlamadım

    Heryer Taş oluyor daha nasıl açıklansın...yeşillik bitiyor para hırsı yüzünden

  9. 69
    caky
    Yeni Üye
    iyide niye her seferınde ayrı cıkıyo cıldırıcam yaa 356 yı gecmedı bı turlu :(((( ühüüüüü

  10. 70
    crazy_girl_13
    Üye
    valla bende rap hayranıyım bu bilgiler ii oldu ayrıca yaprock ında dediği gibi sagoyla birbirlerine çok yakışıyolar

    ayrıca o siteyi bende beğendim

  11. 71
    Mr. Myth
    Aktifleşmemiş Üye
    Kolera sevdiğim bi rapçidir,kendisini takdir ediyorum..umarımki sagoylada mutlu mesut yaşarlar sonuna kadar,saol paylaşımlar çok güzel kolera hakkında bayaa bilmediğim şeyler varmış....

  12. 72
    !.ApHacHi.!
    Üye
    Reklam



    abi hangi dosyadan açılıyolar
    en son 7
    herhalde ıtem e atcaz qanqa

    dataya atacaksanız aga yazmayı unutmuşum kusura bakmayın

    17 yaptım paylaşım için saol

    saolasın arkadaşım

    Olmuyor Yaws İndirilmiyor

    dostum harikasın teşekkürler imzaaman ekliyorum hemen

    mattet benı de uye olmak ıstıyorum bende adanalıyım

    Kullanıcı rütbeleri seçiminden yap

    eee arkadaşım bahsettiğin programı nasıl indircez?

    paylaşım için saol dostum güzel anlatım

    bende adanalıyım gardaş

    arkadaş ramin üzerindeki yazıları bak aynısından al

    bendende sana bir soru o zaman

    photoshop nedir?????

    """Açıklama Yapmamıssın Arkadaş"" NAsıl Kurulur

    bi süre bekledikten sonra deneyin.

    neoxı emegın ıcın cok tskkr cok ısıme yaradı allah razı olsun

    full diyo zaten vardır sanırım]

    teşekkürler ve saygılar emeğine ve bilgine sağlık

+ Yorum Gönder
6. Sayfa BirinciBirinci ... 35679 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 11 kişi