Mesajlarda Anlamsız Cümle Kurmak

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 467810 ... Sonuncu8Sonuncu9
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Mesajlarda Anlamsız Cümle Kurmak ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 73
    dervisd
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: internet hızınızı ölçün

    Reklam



    fake bunlar ya kafasına göre ölçüyo telekomun kendi hız ölçme sitesi var ordan bakın çok merak ediyosanız bağlantı hızınızın kaç oldğna


    Sayfa Yedide --->: internet hızınızı ölçün Yazıyı Okumaktasınız

  2. 74
    DüşlerVadisi
    Üye
    bende neden böyle savruluyor dedim megerse vantilatör üflüyomus ama baslıga baktım cop yazılmıs ne cop,u dedim megerse çöp,müş :D

  3. 75
    oprt
    Yeni Üye
    tamamda kardeşler xp deki gibi casus silme yapsak olmazmı ha microsoft ha ABD ne fark eder değilmi bu konuya ustalar bi el atsa

  4. 76
    dj-hatred
    Emekli
    Arkadaşlar bi forum açtım ama bana üye seviyesi resimleri lazım mesela forumalevde 1 yıldız 2 yıldız 3 yıldız mavi yıldız gibi üye sevyesi resimleri var arkadaşlar bana onlardan lazım bulabilirseniz sevvinirim ama daha çok gif olursa sevinirim resimler şimdiden teşekkürler

  5. 77
    dj-hatred
    Emekli
    ya bilmiyorum ne olduğunu forumu ben açmadım bi arkadaş bana açtı pek o kadar bilgim yok ama forum ücretsiz forum yani

  6. 78
    fırtına_61
    Yeni Üye
    benimde bi forumum var phpbb banada lazım o resimlerden yardım ederseniz ssevinirim

  7. 79
    KemaaLL
    Emekli
    Alıntı NOS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eee arkadaşım bahsettiğin programı nasıl indircez?
    photoshop derslerinde sorduğun bu sorunun tek cevabı photoshop indir demek oluyor...arama yapmayı biliyorsundur :)

  8. 80
    bozo2
    Üye
    bıde bısı var 1 wınrarı cıkardıgımız zaman 2.cılte ıhtıyac var dıyor onu nasıl yapcaz

  9. 81
    ceza00
    Yeni Üye
    arkadaslar nasıl yapıldığını tam olarak söylerseniz çok sevinirim.....

  10. 82
    dærk
    Yeni Üye
    arkadaşlar ben oyuna falan grince böyle bir hata alıorum bunun nedenş nedir bilen warmı??

  11. 83
    _нαя∂_
    Üye

    --->: ram alıcam yardım

    Reklam



    Alıntı patapirana Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen bırak ramı falanda ben sana yeni sistem satayım :D:D:D:D walla şaka bi yana dostum flasman a katılıyorum kesinlikle bu pc yi bunlar destekler ama sd ramda şöle bi sorun var 256 snı bulman biraz imkansız gib bişey bende bitane 128 war istersen sata bilirim sana tabi işini görürüse bana .... adresidnen ulaşa bilirsin


    Arkadaşım forumda msn adresi wermek yasak..!!! Biraz forum kurallarına dikkat edelim..!!!

  12. 84
    betus_35
    Yeni Üye

    --->: Hızlı Dönen Yazı Animasyonu

    Reklam



    çok güzelmişş dikkatimi çekti genelde hep senin sunduğun bilgiler war

+ Yorum Gönder
7. Sayfa BirinciBirinci ... 467810 ... Sonuncu8Sonuncu9
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 11 kişi