Forum Yazıları

+ Yorum Gönder
20. Sayfa BirinciBirinci ... 171920
Sohbet Forumları ve Konu Dışı Başlıklar Bölümünden Forum Yazıları ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 229
    sibelimm
    Yeni Üye
    ne anlama geldiğini yazarmısınz arkadaşlar yanı okunduğu gibi TÜRKÇE versiyonunu bakalım herkes aynı anlamdamı okumuş

  2. 230
    denizgs
    Emekli
    kadın güzel cevap vermiş valla..buda bir gerçek kadınlar çok konuşuyor..:)

  3. 231
    prenses__90
    Üye
    ben 30 değil 60 falan geliba babam deli oluyooo ama kadın baya zekiymiş

  4. 232
    siyah_in_ci
    Usta Üye
    bunu biliodum ama yinede paylaştığın için teşekkürler

    Konuşuyorsak bi bildiğimiz var ama boş da konuşmuyoruz

    okuması bile eğlenceli

    mazda da kı erkekler siizn olsun ben mazdayı alayım:

    farketmez benim için
    arabayla ilgilenmediğim için haaa
    yanlış anlamayasınız

    Çok güzeller yaa ..
    Emeğin dert görmeye

    tembellik olunca konu gelmo işin sonu xD

    cok güzel emeine sağlık cok komik

    Çok güzeldi ama beğendim de yanlış yere açılmış gibi

    olsun ESİR kardeş yazılar genede çok güzel olmuş

    Adminin Dizeli, sevdim köylü güzeli

    buna koptum

  5. 233
    siyah_in_ci
    Usta Üye
    valla bi erkek olarak çok konuştuğunu kabul edip söylemen şaşırttı beni senin karşınada 2 defa söyleten kızlar çıkmış ozaman bu fıkraya göre


  6. 234
    €lif
    Üye
    Ama kadın direk cevabnı vermiş.Erkek de hemen oltaya gelip sormuş yine:Ne dedin sen,ne dedin? hehe :D

  7. 235
    oneHope
    Usta Üye
    Fotoğraflara baq qararını WER!!
    Bence önce başlığı değiştirmelisin .. Türkçe olarak yazabilirsin mesela. (!)

  8. 236
    şeyda gül
    Üye
    İneğin midesi kaç bölümdür?
    Cevap: İki oda, bir salon, bir mutfak (Ortaokul 1)

    vay be eve bnzetiş

  9. 237
    ersan
    Emekli
    Mübarek geceler hangileridir, yazınız
    Cevap: Kına, gerdek ve dolunay gecesi (Hatice/İlkokul 5)

    bu yaşta bu zeka inanılmaz bişe

  10. 238
    demyas
    Üye
    Üremeyi açıklayınız.
    Cevap: Anne ve babanın gece yaptığı işe üreme denir. (Gül şah/Lise 1)
    cevaplar çok komikti harbiden ama en çok üstteki cevap hoşuma gitti hemde bu cevabı veren biri liseye gidince...
    :D:D


  11. 239
    sagocu_kız
    Bayan Üye
    Yukarıdaki şiirin ölçüsü nedir?
    Cevap: Yaklaşık dokuz santimetredir. (Lise 1)
    Bizim Edebiyatçı kafama geçirirdi heralde kağıdı böyle birşey yazsaydım :rolleyes:
    Gerçekten komik olalnları vardı içlerinde ;)
    Teşekkürler

+ Yorum Gönder
20. Sayfa BirinciBirinci ... 171920
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 6 kişi