+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Cep Telefonu ve Markalar - Gsm Operatorleri Bölümünden Samsung Modelleri İçin Ses Yükseltme u600 d500 d600 d900i e840 ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    ASİKIZ
    Yeni Üye
    bende d600 ü denicem ....
    ForumAlev --->: Samsung Modelleri İçin Ses Yükseltme u600 d500 d600 d900i e840

  2. 14
    orhuncetn
    Yeni Üye
    Alıntı arican03 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu kodları kullanınca telefon garantisi gidiyor mu öyle duydum da
    yok sadece telefonun hoporlörü patlayınca kabul etmiolar kullanıcı hatas ı ndan dolayıııı

  3. 15
    melis_90
    Yeni Üye
    teşekkürler hasan gerçekten işe yaradı :p;)

  4. 16
    gececi66
    Yeni Üye
    arkadaslar samsun e 840 dediğiniz gibi değil *#0206* dan sonra 8378 yada 79 da kabul etmiyor hatalı diyor son 4 hanelik kodu bilen varsa -------adresine cevabını atsın bekliyorum şimdiden tsk ederim....

  5. 17
    Hasan
    Özel Üye
    arkadaslar samsun e 840 dediğiniz gibi değil *#0206* dan sonra 8378 yada 79 da kabul etmiyor hatalı diyor son 4 hanelik kodu bilen varsa -------adresine cevabını atsın bekliyorum şimdiden tsk ederim...
    msn adresi paylaşmak yasaktır.

    sorununuza gelince , belirtilen modelelr için çözüm olarak verilmiş.

    bunun dışında bir bilgim yok.

  6. 18
    şevkire
    Yeni Üye
    valla bulamıoss o son 4 haneyi olan varsa hemen atsın nolur:D:F 7378 olmuomuxs bna onu vedrdiler lütfn

  7. 19
    safkan33
    Yeni Üye
    arkadaslar bende d900i kullanıyorum cokta guzel oluyor beceremeyenler tekrar tekrar denesın emın olun kı oluyor artı cızırtı fılanda yok süper ses bulbul gibi şakıyor telefon :D

  8. 20
    Ziyaretçi
    SHG D800 bu telefona bu kodu arama yaparmıs gıbı yazıyorum ama bı halt olmuyor bana detaylı sekılde bı acıklama yapabılecek olan varmı telefondan hıc se cıkmıyor kafayı yıcem bı bana yardım etsın formmmmmm sana seslenıyorum....

  9. 21
    crayziso
    Usta Üye

    --->: Samsung Modelleri İçin Ses Yükseltme u600 d500 d600 d900i e840

    Demek ki telefonun bu koda uyumlu değil. Başlıktada yazmıyor zaten.

  10. 22
    safkan33
    Yeni Üye
    arkadaşlar ben samsung d900i kullanıyorum bu kodları uyguladım fakat size söylemem gerek belli bir süre sonra telefon kendılıgınden kapanmaya başladı durduk yere kapanıyordu daha sonra değiştirdiğim kodlar aklıma geldi belkı bı ıhtımal onlardan olabılır dıye düşündüm ve telefonun kodlarını orjinal hale getirdim ve yaklaşık iki aydır herhangı bı problem yok. diyeceğim o ki ses ayarlarını oynamayın arkadaşlar benım tavsiyem

  11. 23
    mayto5
    Yeni Üye
    Bu Kod E-250 İçindir

  12. 24
    deadzonetr
    Yeni Üye
    arkadaşlar e830 orjinal fabrika ses ayarlı olan varmıı ?

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
samsung sgh d600 ses yükseltme,  samsung d900 kulaklık ses yükseltme,  samsung d600 ses yükseltme kodu