+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
Cep Telefonu ve Markalar - Gsm Operatorleri Bölümünden Nokia güvenlik kodu ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    encigo
    Yeni Üye

    Nokia güvenlik kodu

    Nokia güvenlik kodu Forum Alev
    nokia güvenlik kodunu çözmeyi bilen arkadslar lütfen yardım edebilir mi ?







  2. 2
    Poseidon
    Üye
    Alıntı encigo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nokia güvenlik kodunu çözmeyi bilen arkadslar lütfen yardım edebilir mi ?

    Kardeş vereceğim siteye giriyorsun ordan imei kodunu yazıp

    I'm legal owner of the phone with that IMEI bu yazının yanındaki tik işaretine tıklıyorsun ve sonra generate diyorsun karşına çıkan kod güvenlik kodundur tmm....Lütfen biraz daha dikkat konuyu telofon bölümüne açmalısın tmm cnm kardeşim....
    ;)

    http://nfader.z-host.ru/


  3. 3
    encigo
    Yeni Üye
    saolosun canım benim ama ne yazıkki olmadı

  4. 4
    Poseidon
    Üye
    Alıntı encigo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saolosun canım benim ama ne yazıkki olmadı

    Kusura bakma ama bende bu olay oluyor ve farklı bir foruma bakarsan oldugunu görürsün imei Kodunu doğru girdiğine eminmisin kardeşim.......


  5. 5
    bilgemmm
    Yeni Üye
    yhaa bu imei numarası işi olmuo başkaa bi ylunu bilenn warssa acil yardım yardımm

  6. 6
    eRen
    Özel Üye
    *#06# Yazarak Bulabilirsin.

    Alıntı


  7. 7
    crayziso
    Usta Üye
    Alıntı bilgemmm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yhaa bu imei numarası işi olmuo başkaa bi ylunu bilenn warssa acil yardım yardımm
    IMEI numarasını bulamadıysanız *#06# bulabilirsiniz..
    Fakat IMEI numarasını yazmanıza rağmen güvenlik kodunuzu bulamadıysanız telefonunuz nokıa s60 serisi değildir...

  8. 8
    7610onur
    Yeni Üye
    benim oldu kardes cok tesekkürler
    valla

  9. 9
    Sag0paKaJm3r
    Üye
    bende de kilit kodu soruyor ..:S yardım edebiLicek varmı?

  10. 10
    Cedric
    Emekli
    Bu tarz sitelerden verilen kodlar genellikle s60v2 platformlu telefonlar için uygun oluyor.Yani 6600, 7610 vb.
    Eğer s60v3 veya s40 kullanıyorsanız bu sitenin uygun olacağını sanmıyorum.Başka bildiğiniz bir site veya program varsa oradan deneyin veya bir telefoncuya götürün ;)


  11. 11
    bordoüx
    Yeni Üye

    --->: nokia güvenlik kodu

    5200 a bu olay yabancı sağolun

  12. 12
    rem83
    Yeni Üye
    hayır arkadaşım hiç olmiyor boşuna milleti kandırmayın

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu