+ Yorum Gönder
Cep Telefonu ve Markalar - Gsm Operatorleri Bölümünden N73 Telefonunuzun Hafızası Dolu Diyoo ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    azazel
    Yeni Üye

    N73 Telefonunuzun Hafızası Dolu Diyoo

    N73 Telefonunuzun Hafızası Dolu Diyoo Forum Alev
    Slm N73 Telefonum Oldu Ama Kullanamıyom Galeri Boş Ama Telefonunuzun Hafızası Dolu Yada Yeterli Hafıza Yok Diyo Nasıl Boşaltabilirim







  2. 2
    Bera
    Üye
    Bu Tip Durumlarda Msjlar çok fazla yer tutmuş olabilir msjlara bak ne kadar yer tutuyor olmadı format atman gerekecek

  3. 3
    Kadir
    Özel Üye
    Numara çevirme ekranında iken *#7370# yi tuslayın, sorulan soruya "evet" cevabı verin ve telefonunuzun rom u silinecek, yeniden işletim sistemi kurulacak ve herşey sıfır olacak. Tüm sorunlar vs . gitmiş olacak ..


  4. 4
    azazel
    Yeni Üye
    Numara çevirme ekranında iken *#7370# yi tuslayın, sorulan soruya "evet" cevabı verin ve telefonunuzun rom u silinecek, yeniden işletim sistemi kurulacak ve herşey sıfır olacak. Tüm sorunlar vs . gitmiş olacak ..
    busöylediğin format gibi bişey peki rehberde silinecekmi

  5. 5
    siyah_in_ci
    Usta Üye
    busöylediğin format gibi bişey peki rehberde silinecekmi


    Evet telefonunuz orjinal ayarlarına dönmüş olacak.Ama rehberi sim karta kopyalarsanız sorun yaşamamış olursunuz.


  6. 6
    azazel
    Yeni Üye
    anladım desene bayaa uğraşacam tel rehberinde 500 den fazla no var tşkkr ederim bu arada forum çok hoşuma gitti emeği geçenlere gerçektewn tşkkr ederim

  7. 7
    Kadir
    Özel Üye
    busöylediğin format gibi bişey peki rehberde silinecekmi


    Rehberinizdeki numaraları sim karta taşırsanız bir problem çıkmaz. Telefonunuz fabrika çıkışındaki haline gelir,Hafıza kartını çıkarmayı unutmayın.

  8. 8
    Ziyaretçi
    arkadaşlar n73 telefonum kendisinden nefret ediyorum belirtmek isterim dün akşamdan beri aynı hatayı veriyor daha öncede karşılaşmıştım bu hatayla baya çok hemde neyse konuya dönüyorum telefonumda hiç birşey yok daha 1 hafta önce format attım msj yok işlem kaydı silinmiş webden önbellek vs. boşaltılmış durumda program yok kesinlikle boş yani rehberde bile no yok ama hala hafıza dolu diyor bana bu çözümlerden başka bi çözüm öneririr misiniz yada ben bu telefonu kırıcam artık oraya kadar geldim

  9. 9
    Ziyaretçi
    Aynı şey bana da oluyor ve daha çözüm bulamadım kafayı yiyeceğim

+ Yorum Gönder
n73 hafıza dolu sorunu,  n73 telefon hafıza dolu