+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Cep Telefonu ve Markalar - Gsm Operatorleri Bölümünden Samsung güvenlik kodunu bilmiyorum ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 13
    merve_merve
    Yeni Üye
    ewt 00000000 yani sekiz tane sıfır her samsungun böle olması lzm bnmkide böle samsung e250
    ForumAlev --->: samsung güvenlik kodunu bilmiyorum

  2. 14
    50curtis50
    Usta Üye
    gene aynı kodu gir sende o zaman

  3. 15
    50curtis50
    Usta Üye
    saol samsungu bugun alDdIM benDe .....cok işime yaradI

  4. 16
    ALMUDUY
    Üye
    kardesım 8 tane sıfır eğer olmassa forumda daha once bunula ılgılı bır konu gordum sana guvenlık kodunu veren bır program vardı mod lardan rica etsen yardımcı olacaklardır

  5. 17
    sadede
    Yeni Üye
    Allah razı olsun arkadaşlar teşekkür ederim 8 tane sıfırmış

  6. 18
    asdx
    Emekli
    00000000 8 tane sıfır benimkide e 250 biliyorum

  7. 19
    uA Bh
    Yeni Üye
    8 tane 0 bnd bilmiodum ama öğrendim:d

  8. 20
    orhuncetn
    Yeni Üye
    Alıntı baypasa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    0000 veyaa 00000 veya 1234 veya 12345 dir
    ewett bu kodlardan bi tanesi oluooooooooooooo

  9. 21
    eses143
    Yeni Üye

    --->: samsung güvenlik kodunu bilmiyorum

    arkadaşım ben de yaptım 00000000 yani 8 tane sıfır

  10. 22
    kalemar
    Yeni Üye
    Samsung Ilk Orjinal Güvenlik Kodu 8 Tane 0 Dır.nokia Sorarsanız 12345 Tir Bilginize

  11. 23
    asigenc063
    Yeni Üye
    bende bilmiyom kardeş ögrenince banada söle bi zaamet ya kırması felan mümkünmü bu şifreyi acaba arkadaşlar ya :S

  12. 24
    Ziyaretçi
    reset atabılmen ıcın telefon acıkken format kodu var onu gıreceksın kardeşim *2767*3855# bnu yaz telefon acıkken dırek format atar telefona guvenlık kodun 8 tane sıfır olacak sonra

+ Yorum Gönder
2. Sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
samsung güvenlik kodu,  samsung orjinal güvenlik kodu,  samsung güvenlik şifresi,  samsung orjinal şifresi,  samsung orjinal telefon şifresi