Metin2 Yükleyemiyorum...

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
Metin2 Forum ve Metin2 Bölümünden Metin2 Yükleyemiyorum... ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    guardxx
    Üye
    Reklam

    Metin2 Yükleyemiyorum...

    Reklam



    Metin2 Yükleyemiyorum...

    Forum Alev
    Arkadaşlar ben oyunu indirdim pc de çift tıkladım next next yaptım tam %98 de Bazı yükleme dosyaları bozuk. Lütfen dosyanın yeni bir kopyasını indirin ve yeniden..Diyor ne yapabilirim acil yardım:S:S:S:confused:



  2. 2
    InKusTe
    Usta Üye

    --->: Metin2 Yükleyemiyorum...

    Reklam



    Buradan yararlanabilirsiniz.

    http://www.yudumla.com/metin2_indir_...etin2+download







  3. 3
    guardxx
    Üye
    Zaten ben oyunu yudumladan (verdiğin adresten) İndirdim...Çalıştır dedim tam %98 de dosyalar eksik falan diyor:S:o







  4. 4
    InKusTe
    Usta Üye
    1dk sitesinden download vereyim .

    http://www.metin2.org/play_download.php

    Buyur burdan gir .2sinden birisini indir.

  5. 5
    apachi
    Yeni Üye
    arkadasım sanırım yeniden indirmen gerekiyor

  6. 6
    alol
    Yeni Üye
    bakın bi daha wista kullanıyom 2009 indirdim siteden yüklendi ama dosya hata veriyo yok izniniz yok diyo ıvır zıvır cevap yazın acillllll

  7. 7
    InKusTe
    Usta Üye
    eksik olan dosyanın ismini yazarsanız yardımcı olabilirim

  8. 8
    frknbhc
    Yeni Üye
    dosya aını vermiyo her yerden denedim yine yüklenmiyoo acilll yadımmmmm ltfeeennn

  9. 9
    sinemacrazy
    Usta Üye
    dosya aını vermiyo her yerden denedim yine yüklenmiyoo acilll yadımmmmm ltfeeennn

    Dosya adını vermiyorsa bozuk dosyaya çözüm öneremeyiz.İndirirken yaşanan anlık veri kaybı yaşamışsınız ve veri eksik yada bozuk inmiş.Baştan indirmekten başka çözüm yok.


  10. 10
    crazy_23
    Üye
    metin2.org dan tekrar indireceksin mecburen

  11. 11
    frknbhc
    Yeni Üye

    --->: Metin2 Yükleyemiyorum...

    Reklam



    bunu ta 7 defa denedim başka siteleri de denedim ama yararı yok bari ark.lardan alıyım

  12. 12
    crazy_23
    Üye
    hatanın resmin buraya koyarsan bi?

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 12 ... Sonuncu8Sonuncu9
metin2 yüklenmiyor,  metin2 neden yüklenmiyor,  metin2 yi yükleyemiyorum,  metin2 yükleyemiyorum,  metin2 kaynak dosya okunurken bir hata oluştu
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi