Metin2'nin büyük zararları (uzmanlar onaylıyor ...)

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 124 ... Sonuncu8Sonuncu9
Metin2 Forum ve Metin2 Bölümünden Metin2'nin büyük zararları (uzmanlar onaylıyor ...) ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 1
    İyibiri
    Emekli
    Reklam

    Metin2'nin büyük zararları (uzmanlar onaylıyor ...)

    Reklam



    Metin2'nin büyük zararları (uzmanlar onaylıyor ...)

    Forum Alev
    Az önce googleden denk geldir bir arkadaş metin 2 nin zararlarından bahsetmiş.Okuyunca hak vereceksiniz.Hiç oynamadım metin 2 , ko , so falan , sizede pek tavsiye etmem oynamanızı.

    Evet Arkadaşlar Sizlere MT2 Sanal Oyunun En Büyük Zararlarını Açıklayacağım Daha Önce Benden Başkaları Bu Zararları Farkettimi Bilmiyorum…
    1)-Oyuna Çok Bağımlılık Yapıp Ders Çalışmamızı Engelliyor[1 Saat Oturup Kalkarız Nolcak Diyoruz Sattlerce Kalkmıyoruz]
    2)-Alt Tarafı Sanal İtem İçin Hırsızlağa Alıştırıp Kötü İnsan Olmamızı Sağlıyor..
    3)-Sevdiklerimizi 1 Char Şifresi İçin Kırıyoruz…
    4).Oyun Hata Verince Veyada Yanlış Brişey Olursa Ya Kendinizi Dövüyorsunuz Yada Sinir Krizi Geçiriyorsunuz…
    5)-Bankandığınızda Sinirde Annenize Babanıza Bağırıp Onları Kırıyorsunuz.
    6)-Küfür Ediyorsunuz Adam Sizin İteminizi Çaldı Diğe Sövüyorsunuz..
    7)-aAdam Öldürüyorlar Bir Char İçin..
    -Milletin Emeklerini Çaldırtırıyor Sizi Deli Ediyor.
    9)-Gece Rüyalarımıza Giriyor..

    Arkadaşalar lütfen bana saçmalık bunlar demeyin yukardaki sorunları yaşayan çok arkadaşım var bir zamanlar bende metin2 oynuyordum ve sonuçları..
    Metin2 Oynarken:Bende Yukardakileri Yapıyordum Ama Bıraktıktan Sonra Şunlar Oldu..
    Metin2 Bıraktıktan Sonra Derslerim Düzeldi Sevgilim Oldu Çevrem Genişledi Sosyalleştim Hayatın Tadını Çıkardım Arkadaşlarım Arasında Sevilen Bir İnsan Oldum…

    Size oyunu bırakın demiyorum sadece az oynayın veyada birazcık mola verin…

    Yukardaki Olayları Nasıl Atlatabilirsiniz?
    *PC Metin2 Kaldırın
    *Haber Sitelerine Girin MT2 Tamamen Aklınızdan Çırkarın
    *Derslerinize Önem Verin
    *Arkadaşlarınızla Takılın[MT2 Konuşmayanlar Veytada Oynamayanlarla]
    1 Hafta Bu Uygulamaları Yaparsanız MT2 Etkilerinden Kurtulursunuz Alıntı Değildir Tamamen Kendi İçtem Gelenlerimle Yazdım Artık Orası Size Kalmış

    Vee ...

    > Bilgisayar'ım son teknolojilere uygun (1Gb Ekrakkartı 512Mb ram)>>3 Defa Çöktü...

    >Ailemle ilişkilerilerim azaldı...

    >Sosyal yasamdan tamamen koptum...

    Ben 7.Sınıf öğrencisiydim.Derslerim son derece iyiydi.Notlarım:85-75 arasıyken,50lere düsdüm..Oyunu oynamıyım bi deniyim ne olacak dedim dahada yükseldi notlarım...Ayrı oyunu bırakamama sebebim suydu: SINIFDA,OKULDA,MAHALLEDE herkes M2den bahsedıodu.Bnde onlara katılıodm .Baska konuscak bısey yoktuki..Ben Emeklı Astsubay cocuguyum.Babam disiplin acısından oyunu bana yasakladı.. BU OYUNUN SİZE VERDİGİ ZARARLARI YAZINIZ.! LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNn

    YETER ARTIK !



  2. 2
    hüso_fener
    Usta Üye

    --->: Metin2'nin büyük zararları (uzmanlar onaylıyor ...)

    Reklam



    ben bıraktım mutluyum :) ...







  3. 3
    İyibiri
    Emekli
    Gerçekten triyaki oluyorsunuz !

    Anlamıyorum şu gençleri level atlayınca noluyor ?

    İnsanları kandırıyorlar para için ticarete atılıyorlar !







  4. 4
    hasanberk70
    Emekli
    Ben Bi Ara Bi Takıntılık Yaptım Bırkakamadım Yha Gerçekten Bırakması Çok Zor
    Oynadıkça Oynayası Geliyor İnsan

  5. 5
    İyibiri
    Emekli
    Bıraktımmıda tam bırakıyor ama :)

  6. 6
    hasanberk70
    Emekli
    Oda Var :D .........

  7. 7
    Ziyaretçi
    denedim ama bırakamadım 9.sınıfım derslrim 9,10 du şimdi bir 5 im bide 6 ım var bütün gün aklımdan çıkmıooooo:( ama çok zevkli bir oyun

  8. 8
    Ziyaretçi
    bu oyun rüyalarıma giriyo bnm onun için 1 yıl oynamadım bıraktım semiyorum artık yeter arkadaşlar oynamayın rüyaşlarınıza giriyo

  9. 9
    Ziyaretçi
    ben bu oyuna kaç paralar yatırdım sonuç hiç bir şey kazanamadım bu oyunu oynamayın kendinize yeni hobiler bulun boş işler bunlar

  10. 10
    Ziyaretçi
    bence çok güzel bir oyun bırakmayın diyorum dersi boşwer

  11. 11
    Ziyaretçi

    Cevap: Metin2'nin büyük zararları (uzmanlar onaylıyor ...)

    Reklam



    ben bırakamıyorum ya derslerim ful5di şmdi 1tane bile 5im yoktur of yaaa

  12. 12
    NormanCı
    Özel Üye
    Katılıyorum. Oyunun Tiryakisi Olduk Biz Kazandırıyoruz Metin2'ye Artık. :)
    Dedikleri %1oo Doğrudur Ve Onaylıyorum

+ Yorum Gönder
1. Sayfa 124 ... Sonuncu8Sonuncu9
metin2 nin zararları,  metin2 zararları,  metin2 oyununun zararları,  metin2 zararlımı,  metin2 oynamanın zararları
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 5 kişi