MSN de karşıdakinin adına konuşma

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 ... Sonuncu8Sonuncu9
MSN ve Chat Programları ve MSN Diğer Paylaşımlar Bölümünden MSN de karşıdakinin adına konuşma ile ilgili Kısaca Bilgi
  1. 25
    fairy
    Yeni Üye
    Reklam

    --->: MSN de karşıdakinin adına konuşma

    Reklam



    paylaşım için saol !


    Yudumla --->: MSN de karşıdakinin adına konuşma Hakkında Konu

  2. 26
    kursevdo
    Üye
    sağol güzel bişey benziyor...indirelaim bakalım

  3. 27
    death-girl
    Üye
    çok güzel yaw... arkadaşlarımın hepsinede uyguladım..hehehe :D:D:D şaşırıp kaldılar...

  4. 28
    askımnurten
    Yeni Üye
    saolsınm kanka ama ben bunu bılıorum emege saygı:D

  5. 29
    efsanee
    Üye
    Alıntı тнє яιηg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu program sadece başkasının ağzından konuşmaya değil,diğer kişinin nickini değiştirmek(sadece siz görürsünüz),webcam kaydı yapmak,resim çalmak ve süslü nick gibi birçok özelliği var.Ben türkçesini kullanıyorum isteyen varsa paylaşabilirim.
    ARKADAŞIM ELBETTE İSTERİZ PAYLAŞIRSAN BİZLERLE ÇOK SEVİNİRİM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM;)

  6. 30
    napalım
    Yeni Üye
    YA KANKA BEN TIKLADIM İNDİRME YERİNE AMA BİRSEY BULAMADIM BANA YARDIM EDERMISINIZ LUTFEN:mad:

  7. 31
    buruce1994
    Emekli
    vürüs varmı acaba trojen v.b

  8. 32
    abidik
    Emekli
    Kardes Bunda Vİrus Var Mi Acaba

  9. 33
    NOS
    Usta Üye
    saol arkadaşım ben bunu biliyorum zaten ama bu plus prgramıylada yapılıyo

  10. 34
    İsmail
    Üye
    şimdi intikam zamanı arkadaşın biri aynısını bana yaptı şimdi bende sıra:D :D

  11. 35
    ümmüşüm
    Üye
    ewt yaa süpppper bişe bu yaa

  12. 36
    MUSTAFA
    Usta Üye

    --->: MSN de karşıdakinin adına konuşma

    Reklam



    bunu biliyorumda karsıdakının nıckı degıstırılıyo o nasıl oluyo

+ Yorum Gönder
3. Sayfa BirinciBirinci ... 234 ... Sonuncu8Sonuncu9
bu konuşma birden fazla yerde görüntülenebilir,  bu konuşma birden fazla yerde görüntülenebilir ne demek
5 üzerinden 5.00 | Toplam : 2 kişi